Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
Az együttműködés révén a vásárlók a legjobb áron juthatnak hozzá friss termékekhez, mivel a Wasteless AI fejlett algoritmusai segítségével a gyorsan romló termékek ára dinamikusan, a termékek életciklusának megfelelően kerülnek leszállításra.
Az innovatív megoldás egyszerre szolgálja a fenntarthatóságot és a vásárlói élményt. Oded Omer, a Wasteless AI vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat missziója az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A Carrefour-ral indított együttműködés – Franciaország után most már Argentínában is – jelentősen növeli a vállalat tevékenységének hatását, új mércét állítva a szupermarket szektor számára.
A Wasteless AI gépi tanulási algoritmusaival a Carrefour Argentina képes előrejelezni a nagyfokú pazarlással járó szituációk kockázatát, csökkenteni ökológiai lábnyomát és működési költségeit úgy, hogy közben egyedi ajánlatokat hirdethet meg friss, minőségi termékekre. A partnerség egyúttal jól példázza, hogyan képesek az innovatív technológiák hozzájárulni a globális problémák, például az élelmiszer-pazarlás kezeléséhez.
A Wasteless AI további piacokon is jelen van, így Németországban, az Egyesült Államokban, Franciaországban és Hollandiában is. Ralph de Vries, a Wasteless AI európai igazgatója kiemelte, hogy az élelmiszer-pazarlás csökkentésén túl figyelemre méltó az egyes termékkategóriák havi nettó árrés-növekedése az egyes üzletekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia és statisztikai adatvagyon: stratégiai megbeszélést tartott a KSH és a NAVÜ
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) vendége volt Dr. Palkovics László,…
Tovább olvasom >Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >