Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
Az együttműködés révén a vásárlók a legjobb áron juthatnak hozzá friss termékekhez, mivel a Wasteless AI fejlett algoritmusai segítségével a gyorsan romló termékek ára dinamikusan, a termékek életciklusának megfelelően kerülnek leszállításra.
Az innovatív megoldás egyszerre szolgálja a fenntarthatóságot és a vásárlói élményt. Oded Omer, a Wasteless AI vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat missziója az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem. A Carrefour-ral indított együttműködés – Franciaország után most már Argentínában is – jelentősen növeli a vállalat tevékenységének hatását, új mércét állítva a szupermarket szektor számára.
A Wasteless AI gépi tanulási algoritmusaival a Carrefour Argentina képes előrejelezni a nagyfokú pazarlással járó szituációk kockázatát, csökkenteni ökológiai lábnyomát és működési költségeit úgy, hogy közben egyedi ajánlatokat hirdethet meg friss, minőségi termékekre. A partnerség egyúttal jól példázza, hogyan képesek az innovatív technológiák hozzájárulni a globális problémák, például az élelmiszer-pazarlás kezeléséhez.
A Wasteless AI további piacokon is jelen van, így Németországban, az Egyesült Államokban, Franciaországban és Hollandiában is. Ralph de Vries, a Wasteless AI európai igazgatója kiemelte, hogy az élelmiszer-pazarlás csökkentésén túl figyelemre méltó az egyes termékkategóriák havi nettó árrés-növekedése az egyes üzletekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >