Az Ahold 11,5 százalékkal növelte eladásait a második negyedévben
A nemzetközi élelmiszer- és kiskereskedelmi lánc, mely az Egyesült Államokban és Európában is rendelkezik szupermarketekkel, nettó 6,4 milliárdos jelentést tett közzé a július 12-vel záródó második negyedévben.
Összehasonlítva 2008 második negyedévének adataival, a nettó értékesítés 11,5 százalékkal nőtt.
"A második negyedévben az infláció jelentősen lelassult, és az ár és a promóció tekintetében a legkülönfélébb vásárlói és versenytárs magatartásokat láthattunk.” – közölte a vállalat.
Az eladások növekedését tükrözi a cég európai üzleteiben mért 5,4 százalékos, valamint az Egyesült Államokban mért 1,9 százalékos növekedés, mely az erősödő dollár / euró árfolyamnak volt köszönhető – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >