Az Ahold 11,5 százalékkal növelte eladásait a második negyedévben
A nemzetközi élelmiszer- és kiskereskedelmi lánc, mely az Egyesült Államokban és Európában is rendelkezik szupermarketekkel, nettó 6,4 milliárdos jelentést tett közzé a július 12-vel záródó második negyedévben.
Összehasonlítva 2008 második negyedévének adataival, a nettó értékesítés 11,5 százalékkal nőtt.
"A második negyedévben az infláció jelentősen lelassult, és az ár és a promóció tekintetében a legkülönfélébb vásárlói és versenytárs magatartásokat láthattunk.” – közölte a vállalat.
Az eladások növekedését tükrözi a cég európai üzleteiben mért 5,4 százalékos, valamint az Egyesült Államokban mért 1,9 százalékos növekedés, mely az erősödő dollár / euró árfolyamnak volt köszönhető – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >