Az Ahold 11,5 százalékkal növelte eladásait a második negyedévben
A nemzetközi élelmiszer- és kiskereskedelmi lánc, mely az Egyesült Államokban és Európában is rendelkezik szupermarketekkel, nettó 6,4 milliárdos jelentést tett közzé a július 12-vel záródó második negyedévben.
Összehasonlítva 2008 második negyedévének adataival, a nettó értékesítés 11,5 százalékkal nőtt.
"A második negyedévben az infláció jelentősen lelassult, és az ár és a promóció tekintetében a legkülönfélébb vásárlói és versenytárs magatartásokat láthattunk.” – közölte a vállalat.
Az eladások növekedését tükrözi a cég európai üzleteiben mért 5,4 százalékos, valamint az Egyesült Államokban mért 1,9 százalékos növekedés, mely az erősödő dollár / euró árfolyamnak volt köszönhető – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >