Az Ahold 11,5 százalékkal növelte eladásait a második negyedévben
A nemzetközi élelmiszer- és kiskereskedelmi lánc, mely az Egyesült Államokban és Európában is rendelkezik szupermarketekkel, nettó 6,4 milliárdos jelentést tett közzé a július 12-vel záródó második negyedévben.
Összehasonlítva 2008 második negyedévének adataival, a nettó értékesítés 11,5 százalékkal nőtt.
"A második negyedévben az infláció jelentősen lelassult, és az ár és a promóció tekintetében a legkülönfélébb vásárlói és versenytárs magatartásokat láthattunk.” – közölte a vállalat.
Az eladások növekedését tükrözi a cég európai üzleteiben mért 5,4 százalékos, valamint az Egyesült Államokban mért 1,9 százalékos növekedés, mely az erősödő dollár / euró árfolyamnak volt köszönhető – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >