Az Ahold 11,5 százalékkal növelte eladásait a második negyedévben
A nemzetközi élelmiszer- és kiskereskedelmi lánc, mely az Egyesült Államokban és Európában is rendelkezik szupermarketekkel, nettó 6,4 milliárdos jelentést tett közzé a július 12-vel záródó második negyedévben.
Összehasonlítva 2008 második negyedévének adataival, a nettó értékesítés 11,5 százalékkal nőtt.
"A második negyedévben az infláció jelentősen lelassult, és az ár és a promóció tekintetében a legkülönfélébb vásárlói és versenytárs magatartásokat láthattunk.” – közölte a vállalat.
Az eladások növekedését tükrözi a cég európai üzleteiben mért 5,4 százalékos, valamint az Egyesült Államokban mért 1,9 százalékos növekedés, mely az erősödő dollár / euró árfolyamnak volt köszönhető – írja a foodinternational.net.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >