Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív mesterséges intelligencia (GenAI) segítségével egyszerűsíteni és hatékonyabbá tenni digitális marketingtevékenységét – adta hírül a Retail Asia.
A partnerség a kampányok kidolgozásának felgyorsítását és a fogyasztók hatékonyabb elérését tűzte zászlajára. Az Adobe Firefly integrálásával a szépségipari vállalat egyszerűbben kreálhat tartalmat, ami révén a kreatív szakemberek több figyelmet, időt és energiát szentelhetnek az új ötleteknek.
Az együttműködés a világ 150 országában jelen lévő ELC „Beauty Reimagined” (Szépség újragondolva) stratégiáját támogatja, amelynek célja az új vásárlók szerzése érdekében a gyorsabb piacrajutás és a fogyasztókra irányuló kezdeményezések körének bővítése. A vállalat évente több ezet digitális anyagot állít elő különböző formátumban és különböző platformokon. Az Adobe Firefly automatizálja az ismétlődő feladatokat, gyorsítja az eszközök előállítását, és biztosítja a kampányok egységes minőségét.
Az Adobe Firefly Services olyan gen AI eszközöket kínál, mint a Generative Expand, melynek képek átméretezését és különböző digitális formátumra optimalizálását teszi lehetővé.
Digitális anyagainak kezelését pedig az Adobe Experience Manager Assets segítségével modernizálja az ELC, amely gyorsabb feltöltést, hatékonyabb keresést és jobb insightokat biztosít a tartalom lokalizálásához és kezeléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >AI-alapú, fenntartható kozmetikai formulák fejlesztésére társult az IBM és a L’Oréal
Fenntartható és hatékony kozmetikai termékek fejlesztésének elősegítése érdekében kezdett együttműködésbe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy használatára május 29-ig lehet pályázni!
A gazdaság és a kultúra területét érintő 45 főcsoport több,…
Tovább olvasom >Nagy Márton szerint az árrésstop hatására átlagosan 16 százalékkal csökkent az érintett élelmiszerek ára
Az árrésstop 30 termékkategória mintegy 1000 termékét érinti, a hétfő…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: már a hétfői ellenőrzések igazolják, hogy a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat
A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért,…
Tovább olvasom >