Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív mesterséges intelligencia (GenAI) segítségével egyszerűsíteni és hatékonyabbá tenni digitális marketingtevékenységét – adta hírül a Retail Asia.
A partnerség a kampányok kidolgozásának felgyorsítását és a fogyasztók hatékonyabb elérését tűzte zászlajára. Az Adobe Firefly integrálásával a szépségipari vállalat egyszerűbben kreálhat tartalmat, ami révén a kreatív szakemberek több figyelmet, időt és energiát szentelhetnek az új ötleteknek.
Az együttműködés a világ 150 országában jelen lévő ELC „Beauty Reimagined” (Szépség újragondolva) stratégiáját támogatja, amelynek célja az új vásárlók szerzése érdekében a gyorsabb piacrajutás és a fogyasztókra irányuló kezdeményezések körének bővítése. A vállalat évente több ezet digitális anyagot állít elő különböző formátumban és különböző platformokon. Az Adobe Firefly automatizálja az ismétlődő feladatokat, gyorsítja az eszközök előállítását, és biztosítja a kampányok egységes minőségét.
Az Adobe Firefly Services olyan gen AI eszközöket kínál, mint a Generative Expand, melynek képek átméretezését és különböző digitális formátumra optimalizálását teszi lehetővé.
Digitális anyagainak kezelését pedig az Adobe Experience Manager Assets segítségével modernizálja az ELC, amely gyorsabb feltöltést, hatékonyabb keresést és jobb insightokat biztosít a tartalom lokalizálásához és kezeléséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Elhunyt Leonard Lauder, az Estée Lauder Companies tiszteletbeli elnöke
92 éves korában elhunyt Leonard A. Lauder, az Estée Lauder…
Tovább olvasom >Az AI segítségével készít digitális termékleírásokat az Aldi US
Mesterséges intelligenciával (AI) automatizálja a digitális termékleírások készítését az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >