Az Adidas nem akarja megelőzni a Nike-t
Öt éven belül 50 százalékkal 17 milliárd euróra emelné az Adidas forgalmát a konszern elnök-vezérigazgatója, Herbert Hainer. A világelső konkurens Nike-t azonban így sem fogja túlszárnyalni a német sportszergyártó.
„A nagyság nem minden” – hangoztatja mottóját az Adidas vezére, aki most már nem szeretne világelső lenni. Herbert Hainer a Welt am Sonntag német lapban megjelent interjúban közölte, 2015-ig dinamikusabb növekedést szeretnének produkálni a világelső Nike-nál, az, hogy termékforgalomban csupán a második helyen szerepelnek, az nem számít – mondja Hainer.
Úgy látja, az Adidasnak a következő években remek növekedési lehetőségei vannak. Ugyanakkor megerősítette, hogy 2015-ig 50 százalékkal 17 milliárd euró forgalmat kíván elérni. A Nike vezetősége ugyanezen időtartamra 40 százalékos növekedést irányzott elő, amely öt év múlva 27 milliárd dolláros eladást jelent. Ezzel a Nike lassabb bővülést produkál majd, de továbbra is tartja a globális piacvezető helyét a sportszergyártásban.
A 2005-ben felvásárolt, évek óta gyengén teljesítő Reebok leányvállalat teljesítményével elégedett Hainer. Elmondása szerint azonban arra még várni kell, hogy az amerikai vállalat olyan árbevétel arányos nyereséget produkáljon, mint az Adidas.
Hainer szerint a Reeboknak nagyobb nemzetközi vevőközönségre van szüksége, hogy megfelelő módon tudjon növekedni. Európában és Ázsiában ugyanis nagyobb árréssel tudnak eladni, mint az Egyesült Államokban. Az Adidas a következő években nem tervez komoly felvásárlást – írja a Welt am Sonntag nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >