Az Adaptive Media Kft. értékesíti a TV2 internet és teletext felületeit
A csatorna az on-line portfolió bővülésével és az ehhez kapcsolódó új feladatok megnövekedett mennyiségével indokolta a döntést.
A jövőben az Adaptive értékesíti
majd a tv2.hu, a myvideo.hu és a tenyek.hu oldalak hirdetési
felületeit is. Az online sales house független médiapiaci
szereplőként az online piac elismert szereplőit (pl. Kreatív
Online, PORT.hu, Színház.hu, Hírszerző, stb.)
fogja össze, és velük a magyarországi
internetezők közel háromnegyedét éri el.
Fekete Attila, a TV2 Digitális Média igazgatója
elmondta: „A „három képernyős modell”
professzionális megvalósítása érdekében
úgy döntöttünk, hogy a házon belüli
erőforrásainkat a digitális média felületek
lehetőségeinek kiaknázására és
azoknak a BRANDcare megoldásokkal való összehangolására
összpontosítjuk, a hagyományos on-line
megjelenések értékesítését
pedig a kiváló referenciával rendelkező
Adaptive Media-ra bízzuk.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >