Az Accor két évtizedes indonéz jelenléte során rekord nagyságú növekedést jegyzett

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 12. 18. 10:15

Az Accor Jakartában rendezett sajtótájékoztatóján, a világ elsőszámú szálloda-üzemeltetőjeként és a legnagyobb nemzetközi csoportként a Csendes-óceáni térségben, bejelentette a délkelet-ázsiai országra vonatkozó hosszútávú terveit. Az Accor ugyanis célként tűzte ki, hogy 2015-ig 100 hotellel és 20.000 szobával képviselteti magát Indonéziában. A szálloda-üzemeltető vállalat bejelentése annak apropójából született, hogy az Accor ma már 20 sikeres évet tudhat magáénak Indonéziában.

accor

Indonézia a legfontosabb piac számunkra a Csendes-óceáni térségben, egy nagyszerű terep a terjeszkedésre. A dinamikus fejlődés és bővülés az országban tökéletesen tükrözi az Accor globális stratégiáját is, melynek keretében 130.000 új szállodai szoba kerül majd megnyitásra világszerte – ezek kétharmada a feltörekvő országokban ” – magyarázza Sébastian Bazin, az Accor szállodacsoport elnök-vezérigazgatója.

Michael Issenberg, az Accor Csendes-óceáni térségének vezetője ezt mondta: „Az Accor az egyik úttörője volt az indonéziai szálloda piacnak, ahová 20 éve tört be. Azóta az Accor a legnagyobb és a legdinamikusabban fejlődő szálloda-üzemeltető az országban.”

A 2013-mas év rekord növekedést hozott az Accor számára Indonéziában, ugyanis 18 új szállodájával – a felsőkategóriástól a gazdaságosig – az év végéig az ország 24 városban több mint 70 hotellel fog rendelkezni. Ez az év a szerződések számában is kiemelkedő volt. 2013 novemberének végére az Accor több mint 70 új szerződést kötött új hotelek nyitására az elkövetkezendő három évre vonatkozóan.

2014-ben az Accor legkevesebb 17 szálloda nyitását tervezi Indnéziában, köztük Jakartában, Surabayaban, Balin, Makassarban, Tangerang Bandung területén és Semarangban.

2015-ig az Accor minimum 100 hotellel szeretne jelen lenni az Indonéz piacon.

A hangsúly a luxus- és felsőkategóriás márkákon van

Ma az Accor 9 márkával képviselteti magát Indonéziában, a felsőkategóriás márkáktól a gazdaságosig – így Indonéziában Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure Maha Cipta, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles és ibis Budget hotelek is találhatóak. Az Accor elsődleges célja, hogy főleg a luxus- és felsőkategóriás hotelek piacán erősödjön az országban. A csoport ebben a hónapban nyitja majd meg első luxus hotelét, a Sofitel Bali Nusa Dua névre keresztelt szállodát. A Pullman, az Accor felsőkategóriás márkája három év alatt három hotelt nyitott Balin és Jakartában, és további három szálloda nyitását tervezi a következő években. Az MGallery, az Accor felsőkategóriás, egyedi szállodáit magába foglaló márkája szintén három exkluzív hotellel van jelen Indonéziában.

2013 egyik kiemelkedő eseménye volt a Grand Mercure Maha Cipta megnyitása. A hotel kiválóan tükrözi a helyiek tradícióit és vendégszeretetét.

Terjeszkedés várható a középkategóriás és gazdaságos márkák piacán is.

Az Accor terjeszkedésre vonatkozó terve nem csak a leglátogatottabb, kiemelt úticélokra terjed ki, mint Jakarta vagy Bali, hanem olyan turisztikailag másodlagosnak tekintett területekre is, mint Palu, Kendari, Samarinda, Malang vagy Padang. Ma, az Accor 62 középkategóriás és gazdaságos hotelt jegyez Indonéziában, amelyből 19 a Novotel, 15 a Mercure és 28 az ibis family márkák alá tartozik (ibis Styles, ibis és ibis budget). 2014 és 2015 között ebben a két kategóriában is további hotelnyitások várhatóak.

Kapcsolódó cikkeink