Az Accenture-rel és a Microsofttal gyorsítja az AI ügynökök elfogadottságát az Essity

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 14. 09:54
🎧 Hallgasd a cikket:

A higiéniai termékeket gyártó svéd Essity új szintre emeli mesterséges intelligencia (AI) stratégiáját: többéves együttműködésbe kezdett az Accenture-rel és a Microsofttal, hogy felgyorsítsa az AI ügynökök bevezetését és növelje üzleti hatékonyságát.

Az együttműködés központja az Essity AI Kiválósági Központja lesz, ahol a vállalat célja egy rugalmas, felhőalapú technológiai platform létrehozása – írja az ESM Magazine a felek közleménye alapján. Ez a platform a legmodernebb AI képességeket biztosítja, lehetővé téve az új megoldások tesztelését és skálázását az alapvető üzleti folyamatokban.

Carl-Magnus Månsson, az Essity digitális és informatikai vezetője kiemelte, a vállalat olyan robusztus és rugalmas alapot kíván létrehozni, amely felelős AI keretrendszerre épül, összhangban az általa vallott értékekkel, melyek az elkötelezettség, a törődés, az együttműködés és a bátorság.

Az első szakaszban a beszerzési és pénzügyi műveletek kerülnek fókuszba, ahol funkcióközi csapatok tesztelik és finomítják az AI megoldásokat. A hosszú távú cél az AI kiterjesztése a teljes vállalatra, új utakat nyitva az értékteremtés és növekedés felé.

Patrik Malm, az Accenture projektvezetője szerint az Essity merész lépést tett előre az egészségügyi és higiéniai szektorban való úttörővé válásra irányuló törekvésének megvalósítása irányába. Sophia Wikander, a Microsoft Svédország vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az AI most látott transzformatív korszakában a megoldások gyors tesztelése, igazítása és skálázása kulcsfontosságú.

Az együttműködés nem csupán technológiai fejlesztés, hanem egyben az Essity digitális jövőjének alapköve is.

Kapcsolódó cikkeink