Az AB InBev lett az első globális olimpiai sörszponzor
A Corona márka tulajdonosa, az AB InBev lett az olimpiai játékok első hivatalos sörmárka-partnere
A Corona Cero, a globális sörmárka alkoholmentes változata olimpiai szponzorként a „felelős fogyasztás iránti közös elkötelezettséget” kívánja ösztönözni.
Az együttműködés 2028-ig tart, és várhatóan felgyorsítja az alkoholmentes sörök kategóriájának növekedését, miközben felhívja a figyelmet a mértékletesség fontosságára a fogyasztásban.
A Corona Cero először 2022-ben jelent meg a Corona márka alkoholmentes változataként, egy időben azzal, hogy a sörgyártó vállalat kidolgozta a Global Smart Drinking Goals elnevezésű programját.
A Global Smart Drinking Goals olyan kezdeményezésekből áll, amelyek a társadalmi normák, a fogyasztói magatartás és a vállalat saját üzleti gyakorlatának megváltoztatására összpontosítanak annak érdekében, hogy kézzelfoghatóan segítse az egészségre ártalmas alkoholfogyasztás visszaszorítását globálisan. Ennek szellemében az AB InBev célja, hogy 2025 végére az általa gyártott sör mennyiségének legalább 20%-át alkoholmentes vagy alacsony alkoholtartalmú sörök adják.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >