Az AB InBev lett az első globális olimpiai sörszponzor
A Corona márka tulajdonosa, az AB InBev lett az olimpiai játékok első hivatalos sörmárka-partnere
A Corona Cero, a globális sörmárka alkoholmentes változata olimpiai szponzorként a „felelős fogyasztás iránti közös elkötelezettséget” kívánja ösztönözni.
Az együttműködés 2028-ig tart, és várhatóan felgyorsítja az alkoholmentes sörök kategóriájának növekedését, miközben felhívja a figyelmet a mértékletesség fontosságára a fogyasztásban.
A Corona Cero először 2022-ben jelent meg a Corona márka alkoholmentes változataként, egy időben azzal, hogy a sörgyártó vállalat kidolgozta a Global Smart Drinking Goals elnevezésű programját.
A Global Smart Drinking Goals olyan kezdeményezésekből áll, amelyek a társadalmi normák, a fogyasztói magatartás és a vállalat saját üzleti gyakorlatának megváltoztatására összpontosítanak annak érdekében, hogy kézzelfoghatóan segítse az egészségre ártalmas alkoholfogyasztás visszaszorítását globálisan. Ennek szellemében az AB InBev célja, hogy 2025 végére az általa gyártott sör mennyiségének legalább 20%-át alkoholmentes vagy alacsony alkoholtartalmú sörök adják.
Kapcsolódó cikkeink
Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kortyban az erő
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjebevitel: alulértékelt növényi források a magyar étrendben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

