Az AB InBev lett az első globális olimpiai sörszponzor
A Corona márka tulajdonosa, az AB InBev lett az olimpiai játékok első hivatalos sörmárka-partnere
A Corona Cero, a globális sörmárka alkoholmentes változata olimpiai szponzorként a „felelős fogyasztás iránti közös elkötelezettséget” kívánja ösztönözni.
Az együttműködés 2028-ig tart, és várhatóan felgyorsítja az alkoholmentes sörök kategóriájának növekedését, miközben felhívja a figyelmet a mértékletesség fontosságára a fogyasztásban.
A Corona Cero először 2022-ben jelent meg a Corona márka alkoholmentes változataként, egy időben azzal, hogy a sörgyártó vállalat kidolgozta a Global Smart Drinking Goals elnevezésű programját.
A Global Smart Drinking Goals olyan kezdeményezésekből áll, amelyek a társadalmi normák, a fogyasztói magatartás és a vállalat saját üzleti gyakorlatának megváltoztatására összpontosítanak annak érdekében, hogy kézzelfoghatóan segítse az egészségre ártalmas alkoholfogyasztás visszaszorítását globálisan. Ennek szellemében az AB InBev célja, hogy 2025 végére az általa gyártott sör mennyiségének legalább 20%-át alkoholmentes vagy alacsony alkoholtartalmú sörök adják.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >