Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó 1st Phorm céggel együttműködve új energiaital-márkát vezet be.
A termék várhatóan az év közepén debütál az Egyesült Államokban, és az Anheuser-Busch disztribúciós hálózatán keresztül lesz elérhető.
A partnerség célja, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljon a gyorsan növekvő energiaital-piacon. Az együttműködés központja St. Louis lesz, ahol 1st Phorm székhelye és az Anheuser-Busch zászlóshajó sörgyára is található.
A projektben részt vesz Dana White, az Ultimate Fighting Championship (UFC) vezérigazgatója, aki a márka fejlesztésében vállal aktív szerepet.
Brendan Whitworth, az Anheuser-Busch vezérigazgatója szerint a partnerség megerősíti a vállalat innováció és minőség iránti elkötelezettségét.
A 1st Phorm vezérigazgatója, Sal Frisella hangsúlyozta, hogy az együttműködés a vállalat 20 éves tapasztalatára és szoros iparági kapcsolataira épít.
Az új energiaital-márka várhatóan Phorm Energy néven kerül a piacra, cukormentes formulával, de az Anheuser-Busch még nem erősítette meg a részleteket.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Monster Ultra Strawberry Dreams
Úgy tartja a hiedelem, hogy amikor két eper egybenő és…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >