Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó 1st Phorm céggel együttműködve új energiaital-márkát vezet be.
A termék várhatóan az év közepén debütál az Egyesült Államokban, és az Anheuser-Busch disztribúciós hálózatán keresztül lesz elérhető.
A partnerség célja, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljon a gyorsan növekvő energiaital-piacon. Az együttműködés központja St. Louis lesz, ahol 1st Phorm székhelye és az Anheuser-Busch zászlóshajó sörgyára is található.
A projektben részt vesz Dana White, az Ultimate Fighting Championship (UFC) vezérigazgatója, aki a márka fejlesztésében vállal aktív szerepet.
Brendan Whitworth, az Anheuser-Busch vezérigazgatója szerint a partnerség megerősíti a vállalat innováció és minőség iránti elkötelezettségét.
A 1st Phorm vezérigazgatója, Sal Frisella hangsúlyozta, hogy az együttműködés a vállalat 20 éves tapasztalatára és szoros iparági kapcsolataira épít.
Az új energiaital-márka várhatóan Phorm Energy néven kerül a piacra, cukormentes formulával, de az Anheuser-Busch még nem erősítette meg a részleteket.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >