Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 22. 09:06

Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó 1st Phorm céggel együttműködve új energiaital-márkát vezet be.

A termék várhatóan az év közepén debütál az Egyesült Államokban, és az Anheuser-Busch disztribúciós hálózatán keresztül lesz elérhető.

A partnerség célja, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljon a gyorsan növekvő energiaital-piacon. Az együttműködés központja St. Louis lesz, ahol 1st Phorm székhelye és az Anheuser-Busch zászlóshajó sörgyára is található.

A projektben részt vesz Dana White, az Ultimate Fighting Championship (UFC) vezérigazgatója, aki a márka fejlesztésében vállal aktív szerepet.

Brendan Whitworth, az Anheuser-Busch vezérigazgatója szerint a partnerség megerősíti a vállalat innováció és minőség iránti elkötelezettségét.

A 1st Phorm vezérigazgatója, Sal Frisella hangsúlyozta, hogy az együttműködés a vállalat 20 éves tapasztalatára és szoros iparági kapcsolataira épít.

Az új energiaital-márka várhatóan Phorm Energy néven kerül a piacra, cukormentes formulával, de az Anheuser-Busch még nem erősítette meg a részleteket.

Just Drinks

Kapcsolódó cikkeink