Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó 1st Phorm céggel együttműködve új energiaital-márkát vezet be.
A termék várhatóan az év közepén debütál az Egyesült Államokban, és az Anheuser-Busch disztribúciós hálózatán keresztül lesz elérhető.
A partnerség célja, hogy innovatív megoldásokkal szolgáljon a gyorsan növekvő energiaital-piacon. Az együttműködés központja St. Louis lesz, ahol 1st Phorm székhelye és az Anheuser-Busch zászlóshajó sörgyára is található.
A projektben részt vesz Dana White, az Ultimate Fighting Championship (UFC) vezérigazgatója, aki a márka fejlesztésében vállal aktív szerepet.
Brendan Whitworth, az Anheuser-Busch vezérigazgatója szerint a partnerség megerősíti a vállalat innováció és minőség iránti elkötelezettségét.
A 1st Phorm vezérigazgatója, Sal Frisella hangsúlyozta, hogy az együttműködés a vállalat 20 éves tapasztalatára és szoros iparági kapcsolataira épít.
Az új energiaital-márka várhatóan Phorm Energy néven kerül a piacra, cukormentes formulával, de az Anheuser-Busch még nem erősítette meg a részleteket.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Új szabályok az energiaitalok értékesítésében: gyerekeknek tilos, felnőtteknek biztonságos marad
Április végétől új szabályozás lépett életbe Magyarországon az energiaitalok értékesítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >