Az új deo lényege az illatok kombinációjának csábító hatásában rejlik. A két bodyspray együttes használatával a srácok nap mint nap egyéni ízlésüknek és hangulatuknak megfelelő illatot kombinálhatnak össze. A csomagolás is egyedülálló és különleges, hiszen két egymástól különböző illatú deo van egybecsomagolva, amely egy cikkelemként kerül ki a polcokra. Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások: 360°-os kommunikáció, tv-kampány áprilistól június végéig, sajtómegjelenés, on-line megjelenés, erős marketing aktiváció, intenzív eladáshelyi kommunikáció. A bevezetés időszakában a terméket kedvezményes áron lehet megvásárolni! Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft., 1138 Budapest, Váci út 182.; T.: (1) 465- 9679; F.: (1) 350-1294; www.unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >