Az új deo lényege az illatok kombinációjának csábító hatásában rejlik. A két bodyspray együttes használatával a srácok nap mint nap egyéni ízlésüknek és hangulatuknak megfelelő illatot kombinálhatnak össze. A csomagolás is egyedülálló és különleges, hiszen két egymástól különböző illatú deo van egybecsomagolva, amely egy cikkelemként kerül ki a polcokra. Bevezetés hónapja: 2008. március. Bevezetési támogatások: 360°-os kommunikáció, tv-kampány áprilistól június végéig, sajtómegjelenés, on-line megjelenés, erős marketing aktiváció, intenzív eladáshelyi kommunikáció. A bevezetés időszakában a terméket kedvezményes áron lehet megvásárolni! Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft., 1138 Budapest, Váci út 182.; T.: (1) 465- 9679; F.: (1) 350-1294; www.unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >