Autósegéllyel erősít a megújult ClubSmart
Az egyszerűbb és gondtalanabb autózás érdekében a Shell megújítja ClubSmart hűségprogramját. Olyan új elemekkel gazdagodott a program, amelyek megkönnyítik a vásárlók életét, így ők teljes mértékben a vezetés élményére koncentrálhatnak. A ClubSmart-tagok a digitális vonalkóddal ellátott új mobiltelefonos ClubSmart-kártyával sokkal könnyebben gyűjthetik és válthatják be pontjaikat, az autósegély-szolgáltatásnak köszönhetően pedig nagyobb biztonságban érezhetik magukat utazás közben.
Az Allianz Assistance közreműködésével – a program aktív tagjai számára – elérhető autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátorlemerülés, téves üzemanyag-tankolás és üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni például az autó sérülésével járó esetekben.
Kapcsolódó cikkeink
Semsei Rudolf, a Semsei Gastronomy cégcsoport alapító-tulajdonosa Év Menedzsere a Társadalomért Különdíjat kapott
A Menedzserszövetség 30. ünnepi gáláján adták át csütörtökön az Év…
Tovább olvasom >Harmadik kamionos gyorskútja megnyitására készül a Shell Vépen
A Shell folyamatosan bővíti magyarországi töltőállomás-hálózatát, melynek keretében újabb személyzet…
Tovább olvasom >Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >