Autósegéllyel erősít a megújult ClubSmart
Az egyszerűbb és gondtalanabb autózás érdekében a Shell megújítja ClubSmart hűségprogramját. Olyan új elemekkel gazdagodott a program, amelyek megkönnyítik a vásárlók életét, így ők teljes mértékben a vezetés élményére koncentrálhatnak. A ClubSmart-tagok a digitális vonalkóddal ellátott új mobiltelefonos ClubSmart-kártyával sokkal könnyebben gyűjthetik és válthatják be pontjaikat, az autósegély-szolgáltatásnak köszönhetően pedig nagyobb biztonságban érezhetik magukat utazás közben.
Az Allianz Assistance közreműködésével – a program aktív tagjai számára – elérhető autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátorlemerülés, téves üzemanyag-tankolás és üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni például az autó sérülésével járó esetekben.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult a Lidl hűségprogramja
Márciustól megújult a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus. A…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Az AI-t veti be a brit Tesco a vásárlói hűség növelése érdekében
Intenzíven harcol a vásárlók hűségének elnyeréséért Nagy-Britanniában a piacvezető Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >