Autómosó franchise hálózatot hoz létre a Procter & Gamble
A vegyipari vállalat két meglévő Mr. Clean Car Wash autómosója mellé most 14 további autómosót vásárolt a Carnett's Car Washes-tól.
Az évi 20 milliárd dollár
forgalmú amerikai autómosó piac rendkívül
fragmentált. Az országban működő mintegy 100
ezer autómosó általában egymástól
független egységként működik. A legnagyobb
hálózatot üzemeltető Wash Depotnak is csupán
100 egysége van. Erre a piacra lép be most a P&G,
amely abban reménykedik, hogy az általa forgalmazott
Mr. Clean tisztítószer márkaneve kellő húzóerőt
jelent majd az újonnan létrejövő franchise
hálózatnak. A cég arra számít, hogy
ezzel nemcsak a Mr. Clean forgalma lendül fel, de a franchise
jogokból származó bevétel is növelheti
a vállalat forgalmát.
Az ötlet alapja az volt, hogy a P&G Georgiaban sikerrel működtet
két saját Mr. Clean autómosót, és már több cég is jelentkezett, hogy szívesen átvenné a franchise licencet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >