Autómosó franchise hálózatot hoz létre a Procter & Gamble
A vegyipari vállalat két meglévő Mr. Clean Car Wash autómosója mellé most 14 további autómosót vásárolt a Carnett's Car Washes-tól.
Az évi 20 milliárd dollár
forgalmú amerikai autómosó piac rendkívül
fragmentált. Az országban működő mintegy 100
ezer autómosó általában egymástól
független egységként működik. A legnagyobb
hálózatot üzemeltető Wash Depotnak is csupán
100 egysége van. Erre a piacra lép be most a P&G,
amely abban reménykedik, hogy az általa forgalmazott
Mr. Clean tisztítószer márkaneve kellő húzóerőt
jelent majd az újonnan létrejövő franchise
hálózatnak. A cég arra számít, hogy
ezzel nemcsak a Mr. Clean forgalma lendül fel, de a franchise
jogokból származó bevétel is növelheti
a vállalat forgalmát.
Az ötlet alapja az volt, hogy a P&G Georgiaban sikerrel működtet
két saját Mr. Clean autómosót, és már több cég is jelentkezett, hogy szívesen átvenné a franchise licencet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >