Autista fiatalok támogatására indított kampányt a Gorenje
Az autizmus világnapjához kapcsolódva, autizmussal élő fiatalok támogatása céljából indított közös kampányt a Gorenje Magyarország és az Autistic Art Alapítvány. A Kéken is lehet kerek a világ! elnevezésű kezdeményezésben autista alkotók rajzaival ellátott konyharuhát és konyhai kötényt dobott piacra a vállalat. A konyhai kiegészítőket az alapítvány webshopjában lehet megvásárolni, a bevétel pedig teljes egészében a szervezetnek megy.
Az autizmussal élő fiatalok támogatása céljából, Kéken is lehet kerek a világ! néven indított kampányt a Gorenje Magyarország az Autistic Art Alapítvánnyal közösen. A szervezet 2006 óta segíti az autizmussal élőket: egyrészről 11, az érintett fiatalok számára létrehozott, civil fenntartású lakóotthon támogatását biztosítja, másrészről művészetterápiás foglalkozást és programot kínál az autizmussal élőknek, amellyel akár bevételhez is juthatnak az alkotások értékesítése révén.
A Gorenje az autizmus világnapjához (április 2.) kapcsolódva olyan konyhai kiegészítőket álmodott újra, amelyekre általában nagy szükség van a mindennapokban. Az egyedi dizájnnal rendelkező termékek elkészítésében az Autistic Art lakóotthonaiban élő fiatalok segítettek: a konyharuhán Kalocsai Nóra műve, míg a konyhai kötényen Kiss Péter alkotása látható.
„Magyarországon jelenleg több tízezer családot érint az autizmus, így például az enyémet is, az egyik fiam is autizmussal él. Tapasztalatból tudom, hogy több figyelmet és támogatást igényelnek, mivel mások az igényeik, ezért türelmes és befogadó emberekre van szükség a környezetükben. Sajnos ez nem minden autizmussal élőnek adatik meg, ezért nagy segítséget jelenthet nekik az Autistic Art Alapítvány munkája. Örömmel tölt el, hogy egy olyan, több évtizedes múlttal rendelkező nagyvállalat, mint a Gorenje, egy ilyen nemes ügy mellé állhatott és arra bíztatok mindenkit, hogy szerezze be a termékeket, támogassa a szervezetet és az autizmussal élőket.”
– mondta el Füle Norbert, a Gorenje ügyvezetője.
Az egyedi konyhai kiegészítőket a szervezet oldalán limitált darabszámban lehet megvásárolni, a termékek eladásából beérkezett összeg teljes egészében az Autistic Art Alapítvány részére megy.
Kapcsolódó cikkeink
Egyedi alkotás született a JYSK felajánlásából: autista fiatal rajza díszíti az új asztalt
Idén, immár 16. alkalommal rendezték meg az Autistic Art Alapítvány…
Tovább olvasom >Az autizmus mögé áll a VinCE Budapest Wine Show
Idén először mutatkozik be az Autistic Art Alapítvány a VinCE…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bioforradalmat sürgetnek a szakemberek a közétkeztetésben
Minden adott ahhoz, hogy az itthon termelt, értékes bioélelmiszerek bekerüljenek…
Tovább olvasom >PwC Digitális Pénzügyi Körkép: Digitális fizetési megoldások alakítják a vásárlók döntéseit
A digitális fizetési megoldások rohamos fejlődése alapjaiban változtatja meg azt,…
Tovább olvasom >Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a CPS GfK-t felvásárló YouGov
Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és…
Tovább olvasom >