Ausztráliában is Puskás Öcsivel reklámoz a Szentkirályi
Április végén indult el a Szentkirályi év végéig tartó reklámkampánya, amelynek arca idén a világhírű magyar focista, Puskás Öcsi lett. Mint Balogh Levente tulajdonos lapunknak elmondta, a kiskereskedelemben már mindenhol megjelentek az új címkével ellátott ásványvizek, és Puskás Ferenc alakja több eladáshelyi eszközön is látható lesz. A futballsztár köré épített marketingmix nyáron a nyomtatott sajtóval bővül, és természetesen fogyasztói promóciókkal is készülnek a szezonra. Puskás Öcsi nevét egy évig használhatják, de opcióval rendelkeznek a következő évre.
– A márka hosszú távú koncepciója, hogy olyan legendás magyar személyiségekkel kapcsoljuk össze, akik területükön világraszóló eredményeket értek el – árulta el Balogh Levente. – Azt szeretnénk üzenni, hogy a fiataloknak nem feltétlenül az elérhetetlenül távoli külföldi hírességek között kell keresni példaképet. Honfitársaink között is szép számmal akad olyan személyiség, akire érdemes felnézni.
A Szentkirályi nem csupán a hazai piacon akarja kihasználni a magyar futballikon ismertségéből fakadó előnyöket, hanem rajta keresztül a világ több országában igyekszik hódítani. Elsőként Ausztráliában, ahol már el is kezdték reklámozni a terméket. A következő ország pedig az USA lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >