Ausztráliában is Puskás Öcsivel reklámoz a Szentkirályi
Április végén indult el a Szentkirályi év végéig tartó reklámkampánya, amelynek arca idén a világhírű magyar focista, Puskás Öcsi lett. Mint Balogh Levente tulajdonos lapunknak elmondta, a kiskereskedelemben már mindenhol megjelentek az új címkével ellátott ásványvizek, és Puskás Ferenc alakja több eladáshelyi eszközön is látható lesz. A futballsztár köré épített marketingmix nyáron a nyomtatott sajtóval bővül, és természetesen fogyasztói promóciókkal is készülnek a szezonra. Puskás Öcsi nevét egy évig használhatják, de opcióval rendelkeznek a következő évre.
– A márka hosszú távú koncepciója, hogy olyan legendás magyar személyiségekkel kapcsoljuk össze, akik területükön világraszóló eredményeket értek el – árulta el Balogh Levente. – Azt szeretnénk üzenni, hogy a fiataloknak nem feltétlenül az elérhetetlenül távoli külföldi hírességek között kell keresni példaképet. Honfitársaink között is szép számmal akad olyan személyiség, akire érdemes felnézni.
A Szentkirályi nem csupán a hazai piacon akarja kihasználni a magyar futballikon ismertségéből fakadó előnyöket, hanem rajta keresztül a világ több országában igyekszik hódítani. Elsőként Ausztráliában, ahol már el is kezdték reklámozni a terméket. A következő ország pedig az USA lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >