Ausztráliában is Puskás Öcsivel reklámoz a Szentkirályi
Április végén indult el a Szentkirályi év végéig tartó reklámkampánya, amelynek arca idén a világhírű magyar focista, Puskás Öcsi lett. Mint Balogh Levente tulajdonos lapunknak elmondta, a kiskereskedelemben már mindenhol megjelentek az új címkével ellátott ásványvizek, és Puskás Ferenc alakja több eladáshelyi eszközön is látható lesz. A futballsztár köré épített marketingmix nyáron a nyomtatott sajtóval bővül, és természetesen fogyasztói promóciókkal is készülnek a szezonra. Puskás Öcsi nevét egy évig használhatják, de opcióval rendelkeznek a következő évre.
– A márka hosszú távú koncepciója, hogy olyan legendás magyar személyiségekkel kapcsoljuk össze, akik területükön világraszóló eredményeket értek el – árulta el Balogh Levente. – Azt szeretnénk üzenni, hogy a fiataloknak nem feltétlenül az elérhetetlenül távoli külföldi hírességek között kell keresni példaképet. Honfitársaink között is szép számmal akad olyan személyiség, akire érdemes felnézni.
A Szentkirályi nem csupán a hazai piacon akarja kihasználni a magyar futballikon ismertségéből fakadó előnyöket, hanem rajta keresztül a világ több országában igyekszik hódítani. Elsőként Ausztráliában, ahol már el is kezdték reklámozni a terméket. A következő ország pedig az USA lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >