Augusztusban aranyat érhet a hulladék
Elindult a MOHU országos edukációs kampánya, amely az Aranykukával és értékes nyereményekkel ösztönzi a lakosságot a hulladékudvarok használatára. A kampány 2025. augusztus 1. és 31. között fut, erős digitális, outdoor, rádiós, natív és influencer támogatással. A kreatív koncepcióért és a teljes körű kivitelezésért a Republic Group felel.
Kampánycél:
A MOHU az elmúlt időszakban jelentős fejlesztéseket hajtott végre a hulladékudvar-hálózatban: egységesített rendszer, több leadható hulladéktípus, hosszabb nyitvatartás és ingyenesen elérhető szolgáltatás országszerte. A cél, hogy minél többen megismerjék és használják a korszerű létesítményeket, ugyanis így a hulladék visszatérhet a körforgásba, csökkentve a lerakás mennyiségét, és elősegítve egy fenntarthatóbb jövőt.
Üzenet:
A hulladékod most aranyat ér!
Kreatív koncepció:
A kampány középpontjában egy aranyszínű kuka áll, amely az értéktelen tárgyak és az értékes jutalmak kontrasztját szimbolizálja. Az ikonikus tárgy augusztusban 12 hulladékudvarban bukkan fel, ahol a látogatók hulladék leadásával és a QR-kód beolvasással heti nyereményekkel vagy akár 250.000 forintottal is gazdagodhatnak.
„Abból a felismerésből indultunk ki, hogy a lakosság fejében még mindig sok a kérdés a hulladékudvarokkal kapcsolatban. Egyből tudtuk, hogy ide egy olyan ötlet kell, ami valóban megmozgatja az embereket – nem csupán egy promóció, hanem egy valós aktivitás, ami bevon, elgondolkodtat és cselekvésre késztet. A nemzetközi trendek is azt mutatják, hogy újra előtérbe kerültek azok a kampányok, amelyek nem magasztos eszméket hajszolnak, hanem kézzelfogható értéket kínálnak, és magát a szolgáltatást vagy terméket helyezik a középpontba. Az Aranykuka ezt teszi: figyelemfelkeltő és szimbolikus formában üzeni, hogy a hulladék érték lehet, ha jó helyre kerül.” – Alberti Rita kreatívigazgató, Republic Group
„Az Aranykuka koncepció tökéletesen passzolt a célkitűzéseinkhez: egy olyan friss, figyelemfelkeltő megoldás született, ami kézzelfoghatóvá teszi a körforgásos gazdálkodást a lakosság számára. Más üzletágainkban is azt tapasztaltuk, hogy az egyszerű, egy-két lépéses nyereményjátékok a legnépszerűbbek, ezért is választottunk könnyen érthető mechanizmust. Örülünk, hogy a Republic-kal közösen látványos, ugyanakkor értékteremtő kampányt valósítunk meg.” – Molnár-Bencze Rita, Marketing Kommunikáció, Insight, Retail Partnering Vezető, MOL Csoport
A kampány elemei:
- Országos online promóció
- Lokális outdoor felületek
- Rádió
- Bannerkampány
- Ambient megoldások a hulladékudvaroknál
- Influencer együttműködések
Extra érdekesség:
A kampány egyik első állomása a Republic irodája volt, ahol a csapat maga is kipróbálta az Aranykuka mechanikáját. Leadták mindazt az irodai lomot, amit „jó lesz még valamire” alapon tároltak – ezzel személyesen is csatlakoztak a körforgásos gazdálkodás ügyéhez.
További információ a játékról és a nyereményekről a mohuaranykuka.hu oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Több REpontot követel a MOHU-tól a DK
A Demokratikus Koalíció (DK) szerint a fővárosban továbbra is akadozik…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Tízből négy magyar háztartásban van mosogatógép – mégis pazaroljuk a vizet
Friss kutatások szerint a mosogatógép ma már a magyar háztartások…
Tovább olvasom >