Szárnyal az Auchan
Az Auchan Retail lánc anyavállalata, az Auchan Holding 2017 első félévében rekordot jelentő, 2,1%-os növekedésről számolt be, ami 26,5 milliárd euró bevételt jelent. Külön vizsgálva az Auchan Retail is hasonló eredményt ért el az első hat hónapban, a 2,1%-os növekedés esetében 25,9 millió euró bevételt jelent. Wilhelm Huber, az Auchan Holding igazgatótanácsának elnöke és az Auchan Retail vezérigazgatója elmondta:
– 2015-ben kezdtük meg három cégünk, az Auchan, az Immochank és az Oney újraszervezését. Mindhárom területen új stratégiát állítottunk fel, és új célokat tűztünk ki magunk elé. Ennek köszönhetően minden egyes piacon, a helyi kihívásoknak megfelelően tudtunk fejlődni.
Az első félévben a beruházások sem maradtak el. Az Auchan Holding három cégére 505 millió eurót költött, ez elsősorban a boltok felújítását jelentette minden országban, illetve a cégek digitális piaci jelenlétét erősítették. Ezen belül a kelet-európai fejlesztésekre 147 millió eurót költött a cég, 118 millió eurót pedig az ázsiai piacokba fektetett be. Ez a két régió, ahol az Auchan Holding a legdinamikusabban terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Nébih: szezámpasztát hívott vissza a forgalomból az Auchan
Szalmonella jelenlétének veszélye miatt visszahívja a forgalomból az Alfez Tahini…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >