Szárnyal az Auchan
Az Auchan Retail lánc anyavállalata, az Auchan Holding 2017 első félévében rekordot jelentő, 2,1%-os növekedésről számolt be, ami 26,5 milliárd euró bevételt jelent. Külön vizsgálva az Auchan Retail is hasonló eredményt ért el az első hat hónapban, a 2,1%-os növekedés esetében 25,9 millió euró bevételt jelent. Wilhelm Huber, az Auchan Holding igazgatótanácsának elnöke és az Auchan Retail vezérigazgatója elmondta:
– 2015-ben kezdtük meg három cégünk, az Auchan, az Immochank és az Oney újraszervezését. Mindhárom területen új stratégiát állítottunk fel, és új célokat tűztünk ki magunk elé. Ennek köszönhetően minden egyes piacon, a helyi kihívásoknak megfelelően tudtunk fejlődni.
Az első félévben a beruházások sem maradtak el. Az Auchan Holding három cégére 505 millió eurót költött, ez elsősorban a boltok felújítását jelentette minden országban, illetve a cégek digitális piaci jelenlétét erősítették. Ezen belül a kelet-európai fejlesztésekre 147 millió eurót költött a cég, 118 millió eurót pedig az ázsiai piacokba fektetett be. Ez a két régió, ahol az Auchan Holding a legdinamikusabban terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >