Szárnyal az Auchan

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 09. 23. 16:43

Az Auchan Retail lánc anyavállalata, az Auchan Holding 2017 első félévében rekordot jelentő, 2,1%-os növekedésről számolt be, ami 26,5 milliárd euró bevételt jelent. Külön vizsgálva az Auchan Retail is hasonló eredményt ért el az első hat hónapban, a 2,1%-os növekedés esetében 25,9 millió euró bevételt jelent. Wilhelm Huber, az Auchan Holding igazgatótanácsának elnöke és az Auchan Retail vezérigazgatója elmondta:

– 2015-ben kezdtük meg három cégünk, az Auchan, az Immochank és az Oney újraszervezését. Mindhárom területen új stratégiát állítottunk fel, és új célokat tűztünk ki magunk elé. Ennek köszönhetően minden egyes piacon, a helyi kihívásoknak megfelelően tudtunk fejlődni.

Az első félévben a beruházások sem maradtak el. Az Auchan Holding három cégére 505 millió eurót költött, ez elsősorban a boltok felújítását jelentette minden országban, illetve a cégek digitális piaci jelenlétét erősítették. Ezen belül a kelet-európai fejlesztésekre 147 millió eurót költött a cég, 118 millió eurót pedig az ázsiai piacokba fektetett be. Ez a két régió, ahol az Auchan Holding a legdinamikusabban terjeszkedik.

 

Kapcsolódó cikkeink