Szárnyal az Auchan
Az Auchan Retail lánc anyavállalata, az Auchan Holding 2017 első félévében rekordot jelentő, 2,1%-os növekedésről számolt be, ami 26,5 milliárd euró bevételt jelent. Külön vizsgálva az Auchan Retail is hasonló eredményt ért el az első hat hónapban, a 2,1%-os növekedés esetében 25,9 millió euró bevételt jelent. Wilhelm Huber, az Auchan Holding igazgatótanácsának elnöke és az Auchan Retail vezérigazgatója elmondta:
– 2015-ben kezdtük meg három cégünk, az Auchan, az Immochank és az Oney újraszervezését. Mindhárom területen új stratégiát állítottunk fel, és új célokat tűztünk ki magunk elé. Ennek köszönhetően minden egyes piacon, a helyi kihívásoknak megfelelően tudtunk fejlődni.
Az első félévben a beruházások sem maradtak el. Az Auchan Holding három cégére 505 millió eurót költött, ez elsősorban a boltok felújítását jelentette minden országban, illetve a cégek digitális piaci jelenlétét erősítették. Ezen belül a kelet-európai fejlesztésekre 147 millió eurót költött a cég, 118 millió eurót pedig az ázsiai piacokba fektetett be. Ez a két régió, ahol az Auchan Holding a legdinamikusabban terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >