Szárnyal az Auchan
Az Auchan Retail lánc anyavállalata, az Auchan Holding 2017 első félévében rekordot jelentő, 2,1%-os növekedésről számolt be, ami 26,5 milliárd euró bevételt jelent. Külön vizsgálva az Auchan Retail is hasonló eredményt ért el az első hat hónapban, a 2,1%-os növekedés esetében 25,9 millió euró bevételt jelent. Wilhelm Huber, az Auchan Holding igazgatótanácsának elnöke és az Auchan Retail vezérigazgatója elmondta:
– 2015-ben kezdtük meg három cégünk, az Auchan, az Immochank és az Oney újraszervezését. Mindhárom területen új stratégiát állítottunk fel, és új célokat tűztünk ki magunk elé. Ennek köszönhetően minden egyes piacon, a helyi kihívásoknak megfelelően tudtunk fejlődni.
Az első félévben a beruházások sem maradtak el. Az Auchan Holding három cégére 505 millió eurót költött, ez elsősorban a boltok felújítását jelentette minden országban, illetve a cégek digitális piaci jelenlétét erősítették. Ezen belül a kelet-európai fejlesztésekre 147 millió eurót költött a cég, 118 millió eurót pedig az ázsiai piacokba fektetett be. Ez a két régió, ahol az Auchan Holding a legdinamikusabban terjeszkedik.
Kapcsolódó cikkeink
4000 milliárd forintnyi új beruházás érkezik hazánkba
A tavalyi a magyarországi gazdaságtörténet második legeredményesebb éve volt a…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >