Auchan: még több kedvezmény vásárlásért és tankolásért
Új kártya programmal teszi még kényelmesebbé a vásárlást az Auchan és az Oney. 2016. szeptember 15-től az új Auchan kártyaintegrálja a Bizalomkártya és az Auchan kártya összes kedvelt előnyét és funkcióját, így pontgyűjtésre és fizetésre is használható lesz, illetve számos kedvezményt nyújt a vásárlók és a benzinkútnál tankolók számára.
Az Oney és az Auchan Magyarország közösen megalkotott kártyája integrálja a Bizalomkártya és az Auchan kártya összes kedvelt előnyét és funkcióját, így az új Auchan kártya pontgyűjtésre és fizetésre is használható lesz, illetve a program nap, mint nap különféle kedvezményeket nyújt a hűséges vásárlóknak az Auchan áruházakban és benzinkutakon, valamint az áruházakon kívül is.
A kártya használói a kedvezményeken túl olyan előnyöket is élvezhetnek, mint például a háromszoros Bizalompont-jóváírás az Auchan áruházakban és a benzinkutakon történő vásárlások után, 5 százalék azonnali kedvezmény az Auchan sajátmárkás, madaras logóval ellátott termékeire, 3 havi kamatmentes részletfizetés, illetve 1 000 forintonként 10 Bizalompont jóváírás az Auchanon kívüli vásárlások során. Mindezek a kedvezmények az év minden napján, minden Auchan kártyával történő fizetés esetén igénybe vehetőek.
Az előnyök az összes Auchan kártya birtokos vásárlórészére elérhetőek, ha csatlakoznak az új programhoz: a meglévő ügyfelek szeptember 15. és november 30. között regisztrálhatnak online (www.auchankartya.hu, www.oney.hu/auchankartyacsatlakozas)vagy személyesen az Auchan áruházak Pénzügyi Sarkaiban. A meglévő Auchan kártya tulajdonosok részére a csatlakozás ingyenes, és nem jár kártyacserével.
Az új Auchan kártya program indulása: 2016. szeptember 15.
További információ a programról: www.auchankartya.hu
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >