Auchan: még több kedvezmény vásárlásért és tankolásért
Új kártya programmal teszi még kényelmesebbé a vásárlást az Auchan és az Oney. 2016. szeptember 15-től az új Auchan kártyaintegrálja a Bizalomkártya és az Auchan kártya összes kedvelt előnyét és funkcióját, így pontgyűjtésre és fizetésre is használható lesz, illetve számos kedvezményt nyújt a vásárlók és a benzinkútnál tankolók számára.
Az Oney és az Auchan Magyarország közösen megalkotott kártyája integrálja a Bizalomkártya és az Auchan kártya összes kedvelt előnyét és funkcióját, így az új Auchan kártya pontgyűjtésre és fizetésre is használható lesz, illetve a program nap, mint nap különféle kedvezményeket nyújt a hűséges vásárlóknak az Auchan áruházakban és benzinkutakon, valamint az áruházakon kívül is.
A kártya használói a kedvezményeken túl olyan előnyöket is élvezhetnek, mint például a háromszoros Bizalompont-jóváírás az Auchan áruházakban és a benzinkutakon történő vásárlások után, 5 százalék azonnali kedvezmény az Auchan sajátmárkás, madaras logóval ellátott termékeire, 3 havi kamatmentes részletfizetés, illetve 1 000 forintonként 10 Bizalompont jóváírás az Auchanon kívüli vásárlások során. Mindezek a kedvezmények az év minden napján, minden Auchan kártyával történő fizetés esetén igénybe vehetőek.
Az előnyök az összes Auchan kártya birtokos vásárlórészére elérhetőek, ha csatlakoznak az új programhoz: a meglévő ügyfelek szeptember 15. és november 30. között regisztrálhatnak online (www.auchankartya.hu, www.oney.hu/auchankartyacsatlakozas)vagy személyesen az Auchan áruházak Pénzügyi Sarkaiban. A meglévő Auchan kártya tulajdonosok részére a csatlakozás ingyenes, és nem jár kártyacserével.
Az új Auchan kártya program indulása: 2016. szeptember 15.
További információ a programról: www.auchankartya.hu
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >