Auchan: jobban teljesítenek a franciaországi hipermarketek
Az Auchan kilenc év óta először tudott ismét növekedni a francia piacon. Különösen az évek óta nyomás alatt lévő hipermarketek teljesítettek jól, és jelentősen(2,4%-kal) felülmúlták a rivális Carrefour legnagyobb üzletformátumát. A kasszán átmenő forgalom 4,7%-kal nőtt Franciaországban, és a kiskereskedőnek – közlése szerint – 250 000 vásárlót sikerült visszaszereznie.
A csoportszintű kiskereskedelmi operáció 32,8 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 2,9%-os növekedést jelent. Ez a növekedés nem magától jött: a kiskereskedő tavaly 30%-kal növelte a beruházásokat. Az Auchan emellett komoly erőfeszítéseket tett árai versenyképességének javítása érdekében, ami ugyanakkor az EBITDA 8,2%-os csökkenését eredményezte.//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság az idő szorításában
A fenntarthatóság ma már nem csupán erkölcsi kérdés, hanem gazdasági,…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
Ahogy a fenntarthatósági kommunikáció érettebbé válik, úgy tűnnek el a…
Tovább olvasom >Újabb kibertámadás érte az Auchant
Az Auchan ismét kibertámadás áldozata lett: a francia kiskereskedelmi lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >