Auchan: jobban teljesítenek a franciaországi hipermarketek
Az Auchan kilenc év óta először tudott ismét növekedni a francia piacon. Különösen az évek óta nyomás alatt lévő hipermarketek teljesítettek jól, és jelentősen(2,4%-kal) felülmúlták a rivális Carrefour legnagyobb üzletformátumát. A kasszán átmenő forgalom 4,7%-kal nőtt Franciaországban, és a kiskereskedőnek – közlése szerint – 250 000 vásárlót sikerült visszaszereznie.
A csoportszintű kiskereskedelmi operáció 32,8 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 2,9%-os növekedést jelent. Ez a növekedés nem magától jött: a kiskereskedő tavaly 30%-kal növelte a beruházásokat. Az Auchan emellett komoly erőfeszítéseket tett árai versenyképességének javítása érdekében, ami ugyanakkor az EBITDA 8,2%-os csökkenését eredményezte.//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >