Auchan: jobban teljesítenek a franciaországi hipermarketek
Az Auchan kilenc év óta először tudott ismét növekedni a francia piacon. Különösen az évek óta nyomás alatt lévő hipermarketek teljesítettek jól, és jelentősen(2,4%-kal) felülmúlták a rivális Carrefour legnagyobb üzletformátumát. A kasszán átmenő forgalom 4,7%-kal nőtt Franciaországban, és a kiskereskedőnek – közlése szerint – 250 000 vásárlót sikerült visszaszereznie.
A csoportszintű kiskereskedelmi operáció 32,8 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 2,9%-os növekedést jelent. Ez a növekedés nem magától jött: a kiskereskedő tavaly 30%-kal növelte a beruházásokat. Az Auchan emellett komoly erőfeszítéseket tett árai versenyképességének javítása érdekében, ami ugyanakkor az EBITDA 8,2%-os csökkenését eredményezte.//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >