Auchan: jobban teljesítenek a franciaországi hipermarketek
Az Auchan kilenc év óta először tudott ismét növekedni a francia piacon. Különösen az évek óta nyomás alatt lévő hipermarketek teljesítettek jól, és jelentősen(2,4%-kal) felülmúlták a rivális Carrefour legnagyobb üzletformátumát. A kasszán átmenő forgalom 4,7%-kal nőtt Franciaországban, és a kiskereskedőnek – közlése szerint – 250 000 vásárlót sikerült visszaszereznie.
A csoportszintű kiskereskedelmi operáció 32,8 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 2,9%-os növekedést jelent. Ez a növekedés nem magától jött: a kiskereskedő tavaly 30%-kal növelte a beruházásokat. Az Auchan emellett komoly erőfeszítéseket tett árai versenyképességének javítása érdekében, ami ugyanakkor az EBITDA 8,2%-os csökkenését eredményezte.//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új stratégiával támogatja az Intermarché a francia mezőgazdaságot
A francia Intermarché kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy csak akkor kezdi…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >