Auchan: internetes újítás a honlapon
Mintegy másfél év sikeres működés után, új formát és tartalmat bont az Auchan Magyarország Kft. vállalati honlapja, a www.auchan.hu. Az új honlap az internetes kommunikációs forradalommal óhajt lépést tartani.
Az internetes kommunikáció egyre inkább az interaktivitás, a vásárlóval való közvetlen kapcsolatteremtés felé mozdul el. Az Auchan is arra törekszik, hogy interaktív partneri kapcsolatokat alakítson ki vásárlóival az interneten.
A cél érdekében a felújított honlap a korábbinál is gazdagabb tartalmat és új szolgáltatásokat kínál. Az Auchan honlapján a vásárló létrehozhatja saját profilját, ennek segítségével a rendszer felismeri, és csak az általa kiválasztott, ún. kedvenc áruházának akcióit, benzinkútjának árait mutatja. Az akciók termékenként kerülnek feltöltésre, ami számos előnnyel jár: a termékek tökéletesen kereshetők, azokból bevásárló lista készíthető, illetve egy-egy termékkategóriáról külön értesítést is kérhet a vásárló tervezett beszerzéséhez. A honlap további új szolgáltatása a receptgyűjtemény. A receptek nyomtathatóak és továbbküldhetőek, a hozzávalók egy mozdulattal felvihetők a bevásárló listára, de megoszthatók a Facebookon is. A fiatalok érdeklődésére tart számot a videojáték menü, és a gyerekek körében népszerű ügyességi, logikai játékok is helyet kaptak az oldalon – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >