Auchan: internetes újítás a honlapon
Mintegy másfél év sikeres működés után, új formát és tartalmat bont az Auchan Magyarország Kft. vállalati honlapja, a www.auchan.hu. Az új honlap az internetes kommunikációs forradalommal óhajt lépést tartani.
Az internetes kommunikáció egyre inkább az interaktivitás, a vásárlóval való közvetlen kapcsolatteremtés felé mozdul el. Az Auchan is arra törekszik, hogy interaktív partneri kapcsolatokat alakítson ki vásárlóival az interneten.
A cél érdekében a felújított honlap a korábbinál is gazdagabb tartalmat és új szolgáltatásokat kínál. Az Auchan honlapján a vásárló létrehozhatja saját profilját, ennek segítségével a rendszer felismeri, és csak az általa kiválasztott, ún. kedvenc áruházának akcióit, benzinkútjának árait mutatja. Az akciók termékenként kerülnek feltöltésre, ami számos előnnyel jár: a termékek tökéletesen kereshetők, azokból bevásárló lista készíthető, illetve egy-egy termékkategóriáról külön értesítést is kérhet a vásárló tervezett beszerzéséhez. A honlap további új szolgáltatása a receptgyűjtemény. A receptek nyomtathatóak és továbbküldhetőek, a hozzávalók egy mozdulattal felvihetők a bevásárló listára, de megoszthatók a Facebookon is. A fiatalok érdeklődésére tart számot a videojáték menü, és a gyerekek körében népszerű ügyességi, logikai játékok is helyet kaptak az oldalon – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >