Auchan: internetes újítás a honlapon

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 09. 29. 00:02

Mintegy másfél év sikeres működés után, új formát és tartalmat bont az Auchan Magyarország Kft. vállalati honlapja, a www.auchan.hu. Az új honlap az internetes kommunikációs forradalommal óhajt lépést tartani.

 Az internetes kommunikáció egyre inkább az interaktivitás, a vásárlóval való közvetlen kapcsolatteremtés felé mozdul el. Az Auchan is arra törekszik, hogy interaktív partneri kapcsolatokat alakítson ki vásárlóival az interneten.
A cél érdekében a felújított honlap a korábbinál is gazdagabb tartalmat és új szolgáltatásokat  kínál. Az Auchan honlapján a vásárló létrehozhatja saját profilját, ennek segítségével a rendszer felismeri, és csak az általa kiválasztott, ún. kedvenc áruházának akcióit, benzinkútjának árait mutatja. Az akciók termékenként kerülnek feltöltésre, ami számos előnnyel jár: a termékek tökéletesen kereshetők, azokból bevásárló lista készíthető, illetve egy-egy termékkategóriáról külön értesítést is kérhet a vásárló tervezett beszerzéséhez.  A honlap további új szolgáltatása a receptgyűjtemény. A receptek nyomtathatóak és továbbküldhetőek, a hozzávalók egy mozdulattal felvihetők a bevásárló listára, de megoszthatók a Facebookon is. A fiatalok érdeklődésére tart számot a videojáték menü, és a gyerekek körében népszerű ügyességi, logikai játékok is helyet kaptak az oldalon – írja a tozsdeforum.hu.

Kapcsolódó cikkeink