Auchan: internetes újítás a honlapon
Mintegy másfél év sikeres működés után, új formát és tartalmat bont az Auchan Magyarország Kft. vállalati honlapja, a www.auchan.hu. Az új honlap az internetes kommunikációs forradalommal óhajt lépést tartani.
Az internetes kommunikáció egyre inkább az interaktivitás, a vásárlóval való közvetlen kapcsolatteremtés felé mozdul el. Az Auchan is arra törekszik, hogy interaktív partneri kapcsolatokat alakítson ki vásárlóival az interneten.
A cél érdekében a felújított honlap a korábbinál is gazdagabb tartalmat és új szolgáltatásokat kínál. Az Auchan honlapján a vásárló létrehozhatja saját profilját, ennek segítségével a rendszer felismeri, és csak az általa kiválasztott, ún. kedvenc áruházának akcióit, benzinkútjának árait mutatja. Az akciók termékenként kerülnek feltöltésre, ami számos előnnyel jár: a termékek tökéletesen kereshetők, azokból bevásárló lista készíthető, illetve egy-egy termékkategóriáról külön értesítést is kérhet a vásárló tervezett beszerzéséhez. A honlap további új szolgáltatása a receptgyűjtemény. A receptek nyomtathatóak és továbbküldhetőek, a hozzávalók egy mozdulattal felvihetők a bevásárló listára, de megoszthatók a Facebookon is. A fiatalok érdeklődésére tart számot a videojáték menü, és a gyerekek körében népszerű ügyességi, logikai játékok is helyet kaptak az oldalon – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >