Auchan: internetes újítás a honlapon
Mintegy másfél év sikeres működés után, új formát és tartalmat bont az Auchan Magyarország Kft. vállalati honlapja, a www.auchan.hu. Az új honlap az internetes kommunikációs forradalommal óhajt lépést tartani.
Az internetes kommunikáció egyre inkább az interaktivitás, a vásárlóval való közvetlen kapcsolatteremtés felé mozdul el. Az Auchan is arra törekszik, hogy interaktív partneri kapcsolatokat alakítson ki vásárlóival az interneten.
A cél érdekében a felújított honlap a korábbinál is gazdagabb tartalmat és új szolgáltatásokat kínál. Az Auchan honlapján a vásárló létrehozhatja saját profilját, ennek segítségével a rendszer felismeri, és csak az általa kiválasztott, ún. kedvenc áruházának akcióit, benzinkútjának árait mutatja. Az akciók termékenként kerülnek feltöltésre, ami számos előnnyel jár: a termékek tökéletesen kereshetők, azokból bevásárló lista készíthető, illetve egy-egy termékkategóriáról külön értesítést is kérhet a vásárló tervezett beszerzéséhez. A honlap további új szolgáltatása a receptgyűjtemény. A receptek nyomtathatóak és továbbküldhetőek, a hozzávalók egy mozdulattal felvihetők a bevásárló listára, de megoszthatók a Facebookon is. A fiatalok érdeklődésére tart számot a videojáték menü, és a gyerekek körében népszerű ügyességi, logikai játékok is helyet kaptak az oldalon – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >