Átvette a Krušovicét a Heineken
A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. idén új márkával bővítette portfólióját, és megkezdte a Krušovice sör hazai forgalmazását. A tradicionális cseh sör ezentúl csapolt, palackos és dobozos kiszerelésben érhető el a kereskedelmi egységekben.
„A Heineken csoport 2007-ben vásárolta fel a Krušovice márkát, amely már akkor világszerte közkedvelt volt a fogyasztók körében. Csehország egyik legkedveltebb sörét a Heineken immár itthon is forgalmazza, mellyel az a célunk, hogy az egyre több cseh sört kedvelő fogyasztónak is kedvezzünk” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamenedzsere.
A Krušovice hordós, palackos és dobozos kiszerelésben érhető el a Heineken Hungária kiskereskedelmi és vendéglátó partnereinél. Az aranyszínű Krušovice Světlé könnyen fogyasztható és üdítő sör minden alkalomra. A testes és lágyan komlós Krušovice Černé megfelelő választás mindazoknak, akik a különleges, jellegzetes ízű söröket kedvelik.
A Krušovice a legkiválóbb alapanyagokból készül, amelyek többek között a saazer komló, a cseh maláta és a křivokláti víz. A Žatec régióban megtalálható kiemelkedő minőségű vörös színű talajnak köszönhetően a krušovicei sörfőzde környékén terem a világ legkiválóbb és leghíresebb komlója, a saazer vörös. A saazer komló kiegyensúlyozottan lágy keserűsége adja a Krušovice különlegesen gazdag és hamisítatlan aromáját. A Krušovice főzéséhez használt maláta Csehország gondosan kiválasztott régióiból érkezik. A saazer komló és a válogatott maláta adja az alapját a hamisíthatatlan arany nedűnek.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >