Átvette a Krušovicét a Heineken
A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. idén új márkával bővítette portfólióját, és megkezdte a Krušovice sör hazai forgalmazását. A tradicionális cseh sör ezentúl csapolt, palackos és dobozos kiszerelésben érhető el a kereskedelmi egységekben.
„A Heineken csoport 2007-ben vásárolta fel a Krušovice márkát, amely már akkor világszerte közkedvelt volt a fogyasztók körében. Csehország egyik legkedveltebb sörét a Heineken immár itthon is forgalmazza, mellyel az a célunk, hogy az egyre több cseh sört kedvelő fogyasztónak is kedvezzünk” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamenedzsere.
A Krušovice hordós, palackos és dobozos kiszerelésben érhető el a Heineken Hungária kiskereskedelmi és vendéglátó partnereinél. Az aranyszínű Krušovice Světlé könnyen fogyasztható és üdítő sör minden alkalomra. A testes és lágyan komlós Krušovice Černé megfelelő választás mindazoknak, akik a különleges, jellegzetes ízű söröket kedvelik.
A Krušovice a legkiválóbb alapanyagokból készül, amelyek többek között a saazer komló, a cseh maláta és a křivokláti víz. A Žatec régióban megtalálható kiemelkedő minőségű vörös színű talajnak köszönhetően a krušovicei sörfőzde környékén terem a világ legkiválóbb és leghíresebb komlója, a saazer vörös. A saazer komló kiegyensúlyozottan lágy keserűsége adja a Krušovice különlegesen gazdag és hamisítatlan aromáját. A Krušovice főzéséhez használt maláta Csehország gondosan kiválasztott régióiból érkezik. A saazer komló és a válogatott maláta adja az alapját a hamisíthatatlan arany nedűnek.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >