Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a Rossmann Németországban, ahol a vásárlók megrendeléseiket érintésmentesen és várakozás nélkül vehetik át. Ezzel a drogériavállalat állítólag a click&collect iránt egyre növekvő keresletre reagál.
A Rossmann drogériacsoport bejelentette, hogy egyes üzleteiben átvételi pontokat létesít a click & collect megrendelések számára.
A vásárlók online megrendeléseiket a jövőben az átvételi pontokon nyitvatartási időben, érintkezés és várakozási idő nélkül vehetik át.
A Rossmann közölte, hogy ezzel a click & collect szolgáltatások iránti növekvő keresletre reagál. A sajtóközlemény szerint a vállalat nagy lehetőséget lát ebben az alkalmazottak tehermentesítése és a vásárlási kényelem növelése szempontjából.
Az online rendelés után a vásárlók e-mailben egy QR- és pin-kódot kapnak, melyet használva csomagjukat maguk vehetik át az átvételi ponton. Az átvételi pontok a Rossmann-Fotoweltbe is integrálódnak.
A Rossmann Németországban egyelőre tíz üzletben teszteli a koncepciót és amennyiben az sikeresnek bizonyul, a közeljövőben további üzletekre is kiterjeszti. Az első átvételi pont július 27-én Münchenben kezdi meg működését.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >