Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a Rossmann Németországban, ahol a vásárlók megrendeléseiket érintésmentesen és várakozás nélkül vehetik át. Ezzel a drogériavállalat állítólag a click&collect iránt egyre növekvő keresletre reagál.
A Rossmann drogériacsoport bejelentette, hogy egyes üzleteiben átvételi pontokat létesít a click & collect megrendelések számára.
A vásárlók online megrendeléseiket a jövőben az átvételi pontokon nyitvatartási időben, érintkezés és várakozási idő nélkül vehetik át.
A Rossmann közölte, hogy ezzel a click & collect szolgáltatások iránti növekvő keresletre reagál. A sajtóközlemény szerint a vállalat nagy lehetőséget lát ebben az alkalmazottak tehermentesítése és a vásárlási kényelem növelése szempontjából.
Az online rendelés után a vásárlók e-mailben egy QR- és pin-kódot kapnak, melyet használva csomagjukat maguk vehetik át az átvételi ponton. Az átvételi pontok a Rossmann-Fotoweltbe is integrálódnak.
A Rossmann Németországban egyelőre tíz üzletben teszteli a koncepciót és amennyiben az sikeresnek bizonyul, a közeljövőben további üzletekre is kiterjeszti. Az első átvételi pont július 27-én Münchenben kezdi meg működését.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik…
Tovább olvasom >Javult a GfK augusztusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >