Átlépte a 2 milliárd eurós árbevételt a Henkel CEE
A Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) 2007-ben 17,7 százalékkal, 2,214 milliárd euróra növelte összes árbevételét. A vállalat valamennyi üzletágban két számjegyű növekedést ért el. Ennek közel 44 százalékát a mosó- és háztartási tisztítószerek adták, míg a bevételek 43 százaléka a lakossági és szakipari ragasztóanyagok divíziójából származott. A kozmetika/testápolás üzletág mintegy 13 százalékkal járult hozzá a Henkel CEE árbevételéhez.
2008-ban jelentős beruházásokat hajtanak végre a közép- és kelet-európai régióban, 150 millió euró értékben. A tervek között szerepel egy új irodaépület építése is Budapesten.
A magyar Henkel értékesítési árbevétele 2007-ben 79,8 milliárd forint volt. A cég 2006-hoz képest tízszázalékos növekedést ért el: mind a belföldi értékesítés, mind az export értéke emelkedett.
A Henkel Magyarországon három üzemében termel. Kőrös-ladányban folyékony mosó- és tisztítószereket, Vácott ragasztóanyagokat, Barcson pedig építési kemikáliákat gyárt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >