Átlagosan 9 százalékkal nőtt április 1-jétől 1150 munkavállaló fizetése az Auchannál
Átlagosan 9 százalékkal nőtt április 1-jétől 1150 vezető és beosztott munkavállaló fizetése az Auchan Retail Magyarországnál, az újabb béremelésre a vállalat 325 millió forintot fordított – közölte az Auchan Retail Magyarország hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint az áprilisi bérfejlesztés ráépült a januárban bejelentett béremelésre, így a vállalat 2019-ben összesen 2 milliárd forintot fordított erre a célra.
Felidézték, hogy január 1-jétől a béren kívüli juttatások körét is bővítette az áruzházlánc, így minden teljes munkaidőben foglalkoztatott Auchan-munkavállaló éves szinten bruttó 91 ezer forint béren kívüli juttatásban részesül, ami átfogó élet- és balesetbiztosítással, egészségügyi szolgáltatásokkal, így például rendszeres szűrővizsgálatokkal, valamint 5 százalékos vásárlói kedvezménnyel egészül ki. A vállalat részvényesi programot is kínál munkavállalóinak, amely további bérkiegészítést tesz lehetővé a gazdasági eredmények függvényében.
Az Auchan Retail Magyarország 19 hipermarketet, három szupermarketet, két superstore-t, 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást és online áruházat üzemeltet, és közel 7000 embert foglalkoztat. A vállalat jelentős gazdasági szereplővé vált az elmúlt 20 évben az eddigi, mintegy 200 milliárd forint értékű magyarországi beruházással. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >