Átlagosan 9 százalékkal nőtt április 1-jétől 1150 munkavállaló fizetése az Auchannál
Átlagosan 9 százalékkal nőtt április 1-jétől 1150 vezető és beosztott munkavállaló fizetése az Auchan Retail Magyarországnál, az újabb béremelésre a vállalat 325 millió forintot fordított – közölte az Auchan Retail Magyarország hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint az áprilisi bérfejlesztés ráépült a januárban bejelentett béremelésre, így a vállalat 2019-ben összesen 2 milliárd forintot fordított erre a célra.
Felidézték, hogy január 1-jétől a béren kívüli juttatások körét is bővítette az áruzházlánc, így minden teljes munkaidőben foglalkoztatott Auchan-munkavállaló éves szinten bruttó 91 ezer forint béren kívüli juttatásban részesül, ami átfogó élet- és balesetbiztosítással, egészségügyi szolgáltatásokkal, így például rendszeres szűrővizsgálatokkal, valamint 5 százalékos vásárlói kedvezménnyel egészül ki. A vállalat részvényesi programot is kínál munkavállalóinak, amely további bérkiegészítést tesz lehetővé a gazdasági eredmények függvényében.
Az Auchan Retail Magyarország 19 hipermarketet, három szupermarketet, két superstore-t, 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást és online áruházat üzemeltet, és közel 7000 embert foglalkoztat. A vállalat jelentős gazdasági szereplővé vált az elmúlt 20 évben az eddigi, mintegy 200 milliárd forint értékű magyarországi beruházással. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >