Átlagosan 5,5 százalékkal emeli a Tesco az áruházakban és a logisztikai központokban dolgozók bérét
Átlagosan 5,5 százalékkal emeli a Tesco az áruházakban és logisztikai központokban dolgozó munkatársai bérét, és az emelést az idén is kiegészíti gyermekvállalási és beiskolázási, jubileumi, egészségügyi és szociális elemeket is tartalmazó juttatási csomaggal, mintegy 4 milliárd forint értékben – tájékoztatta az áruházlánc pénteken az MTI-t.
A közleményben kiemelték, hogy megállapodott a 2021-es bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete (KDFSZ).
Ennek eredményeként a vállalat március 1-jétől minimum bruttó 250 ezer forintos alapbéren foglalkoztatja munkavállalóit. A teljes juttatási csomag így az átlagos műszakpótlékkal és túlórával, a 16 ezer forint cafetériával, a munkaerőpiaci sajátosságok által meghatározott lokációs pótlékkal Budapesten több mint bruttó 320 ezer forintra emelkedik, lokációs pótlék nélkül pedig bruttó 300 ezer forint körül alakul.
Az évi összesen több mint 4 milliárd forintos juttatási csomag keretében a Tesco egyebek mellett díjazza a jubiláló munkatársakat, babacsomaggal köszönti a friss szülőket, beiskolázási támogatást és extra szabadnapot nyújt az iskolások szüleinek, támogatja a tescós gyerekek szünidei programjait, karácsonyi utalványt ad, ingyenes képzéseket és 10 százalékos vásárlási kedvezményt biztosít. Az ingyenesen igénybe vehető munkavállalói támogató program keretében életvezetési, pénzügyi és jogi kérdésekben segíti a munkatársakat és családtagjaikat, emellett a Tesco Angyal Alapítvány évente több száz krízishelyzetbe került munkatárs számára nyújt anyagi segítséget – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >