Átlagosan 5,5 százalékkal emeli a Tesco az áruházakban és a logisztikai központokban dolgozók bérét
Átlagosan 5,5 százalékkal emeli a Tesco az áruházakban és logisztikai központokban dolgozó munkatársai bérét, és az emelést az idén is kiegészíti gyermekvállalási és beiskolázási, jubileumi, egészségügyi és szociális elemeket is tartalmazó juttatási csomaggal, mintegy 4 milliárd forint értékben – tájékoztatta az áruházlánc pénteken az MTI-t.
A közleményben kiemelték, hogy megállapodott a 2021-es bérfejlesztésről a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), valamint a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezete (KDFSZ).
Ennek eredményeként a vállalat március 1-jétől minimum bruttó 250 ezer forintos alapbéren foglalkoztatja munkavállalóit. A teljes juttatási csomag így az átlagos műszakpótlékkal és túlórával, a 16 ezer forint cafetériával, a munkaerőpiaci sajátosságok által meghatározott lokációs pótlékkal Budapesten több mint bruttó 320 ezer forintra emelkedik, lokációs pótlék nélkül pedig bruttó 300 ezer forint körül alakul.
Az évi összesen több mint 4 milliárd forintos juttatási csomag keretében a Tesco egyebek mellett díjazza a jubiláló munkatársakat, babacsomaggal köszönti a friss szülőket, beiskolázási támogatást és extra szabadnapot nyújt az iskolások szüleinek, támogatja a tescós gyerekek szünidei programjait, karácsonyi utalványt ad, ingyenes képzéseket és 10 százalékos vásárlási kedvezményt biztosít. Az ingyenesen igénybe vehető munkavállalói támogató program keretében életvezetési, pénzügyi és jogi kérdésekben segíti a munkatársakat és családtagjaikat, emellett a Tesco Angyal Alapítvány évente több száz krízishelyzetbe került munkatárs számára nyújt anyagi segítséget – közölték. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >