Átlag feletti üzleti eredményekkel és izgalmas újdonságokkal ünnepli 75. születésnapját a Gorenje-Hisense Magyarországon
A Gorenje Magyarország Kft. kimagasló árbevétellel és közel 10%-os növekedéssel ünnepelte 75. születésnapját. A jubileumi sajtótájékoztatón Füle Norbert cégvezető ismertette az üzleti eredményeket, majd a Gorenje-Hisense márkák legújabb innovációit és újdonságait is megismerhették az érdeklődők.
Rekordok éve a magyar piacon
A Gorenje 2024-ben minden eddiginél erősebb évet zárt: a vállalat nettó árbevétele elérte a 41,4 milliárd forintot, ami közel 9,67%-os fejlődés 2023 ugyanezen időszakához viszonyítva. A növekedés minden termékkategóriában érzékelhető volt, a még mindig legfajsúlyosabb nagyháztartási gép szegmensben is 5,7%-kal nőtt az értékesítés, így ezen a területen továbbra is piacvezető a cég.
A hűtőszekrények, sütők és mosógépek továbbra is vezetik az eladási listát, de a kisháztartási gépek, valamint a televíziók is kiemelkedő eredményeket értek el: utóbbi kategóriában 32%-os növekedéssel a Hisense a harmadik legnagyobb szereplő lett a hazai piacon.
„A 75 éves Gorenje nemcsak múltjával, hanem a jövőbe mutató fejlesztéseivel is bizonyít: piacvezető növekedéssel zártuk itthon a 2024-es üzleti évet, miközben olyan innovációkat hozunk el Magyarországra, amelyek átalakítják a háztartások mindennapjait. Célunk, hogy a következő évtizedben is mi diktáljuk a tempót a dizájn, a fenntarthatóság és a technológia terén”
– hangsúlyozta Füle Norbert, a Gorenje Magyarország Kft. ügyvezetője.
Innovációk és újdonságok a születésnapi eseményen
A sajtótájékoztatón a résztvevő újságírók nemcsak a múlt és jelen sikereiről hallhattak, hanem elsőként ismerhették meg a cégcsoport idei újdonságait és innovációit is. A cég szakértői mutatták be az idén nyáron érkező újdonságokat, többek között a Hisense beépíthető konyhai gépeit, a Gorenje legújabb, Red Dot Design díjas konyhai készülékeit, valamint a Gorenje klímakészülékek legfrissebb generációját. De az eseményen a Hisense TV- legújabb generációja is bemutatkozott.
75 év fejlődés, fenntarthatóság és dizájn
A Gorenje története 1950-ben indult egy kis szlovén faluban, mára pedig több mint 127 millió nagygépet értékesített világszerte, 60 országban van jelen, és az Adriai-térség piacvezetője. A márka elkötelezett a fenntarthatóság mellett: 2024-ben EcoVadis ezüstérmet, 2023-ban Green Star tanúsítványt szerzett, és célja a hulladék 96%-os újrahasznosítása, valamint a 100%-ban újrahasznosítható csomagolás bevezetése. A Gorenje a dizájn terén is élen jár: világhírű formatervezőkkel dolgozik együtt, és számos nemzetközi díjat nyert.
Kapcsolódó cikkeink
Nem mindegy, milyen energiacímke van a gépeken energiavészhelyzet idején
Tudatosabb háztartásigép-használatot hozhat lakossági szinten az energiavészhelyzet. Az augusztustól érvényes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >