Átlag felett nőtt a forgalom, értékben is, mennyiségben is
A szájvíz éves piaca 3 milliárd forint felett mozog. Az átlag felett növekvő kategóriákhoz tartozik. Idén január–április során bolti eladása mind értéket, mind mennyiséget tekintve 3 százalékkal emelkedett, az előző hasonló időszakhoz viszonyítva.
A bevétel 89 százalékán három üzlettípus osztozott ez év január–április között. Drogériára 36, hipermarketre 32 százalék jutott, míg patikára 21 százalék.
A gyártói márkák piaci részesedése értékben 93 százalékot ért el tavaly, ahogyan egy évvel előtte is.Hornok Orsolya, Nielsen
A szájvíz – értékben mért – kiskereskedelmi forgalmából a bolttípusok piaci részesedése
(százalékban)
Bolttípus |
2012. január–április |
2013. január–április |
| 2500 nm felett | 33 | 32 |
| 401–2500 nm | 8 | 9 |
| 201–400 nm | 1 | 1 |
| 51–200 nm | 1 | 1 |
| 50 nm és kisebb | 0 | 0 |
| Drogéria | 34 | 36 |
| Patika | 23 | 21 |
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: francia-magyar együttműködés az európai agrárium jövőjéért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: biztonságos és tudatos vásárlás a Black Friday ideje alatt, erre érdemes figyelnie a vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


