Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 03. 07. 10:06

Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno és Markus sajátmárkás kávéinak rebrandingje keretében Portugáliában.

A márka megjelenése egy a diszkontlánc márkáinak sztenderdizálását szolgáló nemzetközi projekt része, melynek célja, hogy a vásárlók számára a lánc saját márkái bármely Aldi Nord üzletbe betérve felismerhetők legyenek.

Az új, egyszerűbb és korszerűbb dizájnt tükröző csomagolású márka a fogyasztók igényére válaszul megengedhető áron elérhető barista minőségű kávét kínál otthoni fogyasztásra.

A Barissimo különböző aromájú és intenzitású kávék (ristretto, lungo, espresso, koffeinmentes, cimbalino) széles választékát vonultatja fel különböző – szemes és őrölt, illetve Nespresso, Dolce Gusto, Delta Q kávégépekkel kompatibilis kapszulák – formájában.

A Barissimo számos termékét a Markus Kaffee, az Aldi Nord Group vállalata állítja elő, amely kávétermékeket gyárt, szállít, illetve forgalmaz az Aldi különböző piacokon jelen lévő üzleteiben.

A kávé szigorú minőségellenőrzési folyamatokon megy keresztül a termesztéstől a végtermékig – közölte a kiskereskedő – , és  márka számára előállított valamennyi terméket független és akkreditált minőségellenőrző laboratóriumok vizsgálják be.

Emellett a Barissimo kávék többsége a Rainforest Alliance tanúsítványával rendelkezik, és az új márka egyes termékeinek csomagolásán a „Produced in Portugal” pecsét is szerepel, amely jelzi, hogy a pörkölés és a csomagolás Portugáliában történik, annak ellenére, hogy a nyersanyag beszerzése több országból történik.

ESM

Kapcsolódó cikkeink