Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno és Markus sajátmárkás kávéinak rebrandingje keretében Portugáliában.
A márka megjelenése egy a diszkontlánc márkáinak sztenderdizálását szolgáló nemzetközi projekt része, melynek célja, hogy a vásárlók számára a lánc saját márkái bármely Aldi Nord üzletbe betérve felismerhetők legyenek.
Az új, egyszerűbb és korszerűbb dizájnt tükröző csomagolású márka a fogyasztók igényére válaszul megengedhető áron elérhető barista minőségű kávét kínál otthoni fogyasztásra.
A Barissimo különböző aromájú és intenzitású kávék (ristretto, lungo, espresso, koffeinmentes, cimbalino) széles választékát vonultatja fel különböző – szemes és őrölt, illetve Nespresso, Dolce Gusto, Delta Q kávégépekkel kompatibilis kapszulák – formájában.
A Barissimo számos termékét a Markus Kaffee, az Aldi Nord Group vállalata állítja elő, amely kávétermékeket gyárt, szállít, illetve forgalmaz az Aldi különböző piacokon jelen lévő üzleteiben.
A kávé szigorú minőségellenőrzési folyamatokon megy keresztül a termesztéstől a végtermékig – közölte a kiskereskedő – , és márka számára előállított valamennyi terméket független és akkreditált minőségellenőrző laboratóriumok vizsgálják be.
Emellett a Barissimo kávék többsége a Rainforest Alliance tanúsítványával rendelkezik, és az új márka egyes termékeinek csomagolásán a „Produced in Portugal” pecsét is szerepel, amely jelzi, hogy a pörkölés és a csomagolás Portugáliában történik, annak ellenére, hogy a nyersanyag beszerzése több országból történik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >