Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno és Markus sajátmárkás kávéinak rebrandingje keretében Portugáliában.
A márka megjelenése egy a diszkontlánc márkáinak sztenderdizálását szolgáló nemzetközi projekt része, melynek célja, hogy a vásárlók számára a lánc saját márkái bármely Aldi Nord üzletbe betérve felismerhetők legyenek.
Az új, egyszerűbb és korszerűbb dizájnt tükröző csomagolású márka a fogyasztók igényére válaszul megengedhető áron elérhető barista minőségű kávét kínál otthoni fogyasztásra.
A Barissimo különböző aromájú és intenzitású kávék (ristretto, lungo, espresso, koffeinmentes, cimbalino) széles választékát vonultatja fel különböző – szemes és őrölt, illetve Nespresso, Dolce Gusto, Delta Q kávégépekkel kompatibilis kapszulák – formájában.
A Barissimo számos termékét a Markus Kaffee, az Aldi Nord Group vállalata állítja elő, amely kávétermékeket gyárt, szállít, illetve forgalmaz az Aldi különböző piacokon jelen lévő üzleteiben.
A kávé szigorú minőségellenőrzési folyamatokon megy keresztül a termesztéstől a végtermékig – közölte a kiskereskedő – , és márka számára előállított valamennyi terméket független és akkreditált minőségellenőrző laboratóriumok vizsgálják be.
Emellett a Barissimo kávék többsége a Rainforest Alliance tanúsítványával rendelkezik, és az új márka egyes termékeinek csomagolásán a „Produced in Portugal” pecsét is szerepel, amely jelzi, hogy a pörkölés és a csomagolás Portugáliában történik, annak ellenére, hogy a nyersanyag beszerzése több országból történik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >