Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno és Markus sajátmárkás kávéinak rebrandingje keretében Portugáliában.
A márka megjelenése egy a diszkontlánc márkáinak sztenderdizálását szolgáló nemzetközi projekt része, melynek célja, hogy a vásárlók számára a lánc saját márkái bármely Aldi Nord üzletbe betérve felismerhetők legyenek.
Az új, egyszerűbb és korszerűbb dizájnt tükröző csomagolású márka a fogyasztók igényére válaszul megengedhető áron elérhető barista minőségű kávét kínál otthoni fogyasztásra.
A Barissimo különböző aromájú és intenzitású kávék (ristretto, lungo, espresso, koffeinmentes, cimbalino) széles választékát vonultatja fel különböző – szemes és őrölt, illetve Nespresso, Dolce Gusto, Delta Q kávégépekkel kompatibilis kapszulák – formájában.
A Barissimo számos termékét a Markus Kaffee, az Aldi Nord Group vállalata állítja elő, amely kávétermékeket gyárt, szállít, illetve forgalmaz az Aldi különböző piacokon jelen lévő üzleteiben.
A kávé szigorú minőségellenőrzési folyamatokon megy keresztül a termesztéstől a végtermékig – közölte a kiskereskedő – , és márka számára előállított valamennyi terméket független és akkreditált minőségellenőrző laboratóriumok vizsgálják be.
Emellett a Barissimo kávék többsége a Rainforest Alliance tanúsítványával rendelkezik, és az új márka egyes termékeinek csomagolásán a „Produced in Portugal” pecsét is szerepel, amely jelzi, hogy a pörkölés és a csomagolás Portugáliában történik, annak ellenére, hogy a nyersanyag beszerzése több országból történik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >