Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno és Markus sajátmárkás kávéinak rebrandingje keretében Portugáliában.
A márka megjelenése egy a diszkontlánc márkáinak sztenderdizálását szolgáló nemzetközi projekt része, melynek célja, hogy a vásárlók számára a lánc saját márkái bármely Aldi Nord üzletbe betérve felismerhetők legyenek.
Az új, egyszerűbb és korszerűbb dizájnt tükröző csomagolású márka a fogyasztók igényére válaszul megengedhető áron elérhető barista minőségű kávét kínál otthoni fogyasztásra.
A Barissimo különböző aromájú és intenzitású kávék (ristretto, lungo, espresso, koffeinmentes, cimbalino) széles választékát vonultatja fel különböző – szemes és őrölt, illetve Nespresso, Dolce Gusto, Delta Q kávégépekkel kompatibilis kapszulák – formájában.
A Barissimo számos termékét a Markus Kaffee, az Aldi Nord Group vállalata állítja elő, amely kávétermékeket gyárt, szállít, illetve forgalmaz az Aldi különböző piacokon jelen lévő üzleteiben.
A kávé szigorú minőségellenőrzési folyamatokon megy keresztül a termesztéstől a végtermékig – közölte a kiskereskedő – , és márka számára előállított valamennyi terméket független és akkreditált minőségellenőrző laboratóriumok vizsgálják be.
Emellett a Barissimo kávék többsége a Rainforest Alliance tanúsítványával rendelkezik, és az új márka egyes termékeinek csomagolásán a „Produced in Portugal” pecsét is szerepel, amely jelzi, hogy a pörkölés és a csomagolás Portugáliában történik, annak ellenére, hogy a nyersanyag beszerzése több országból történik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >