Átgondoltan is lehet
Érdekes, a szakmában szokatlan módon elemzi a magyarországi vendéglátók forgalmának és a londoni olimpiának összefüggéseit, és hívja fel marketing munkájára, módszereire a figyelmet a Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület.
A szervezet szombaton, az MTI-nek küldött közleményében azt írta, itthon sok vendéglátóegység készül tudatosan az olimpiára. Emlékeztettek arra, hogy négy éve a vízilabda és az úszás televíziós közvetítései hozták a legnagyobb forgalmat; a bükfürdői vállalkozók szerint 20-25 százalékkal is több sör fogyott.
Közölték: Bükfürdőn kampányt indítottak a csökkenés megállítása érdekében, és úgy látják, hogy a cseh és német turisták minőségi kiszolgálása segíthet abban, hogy több sört igyanak, legalább a turisztikailag fontos övezetekben. A helyi vendéglátósok a Brit Sör- és Kocsmaszövetség elemzéseit is felhasználták mielőtt megfogalmazták sörstratégiájukat.
Közölték azt is, hogy a településen a sörfogyasztás népszerűsítése mellett nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a minőségi magyar borokat megismertessék a turistákkal. Jelezték, jó példa erre a bükfürdői gyógy- és bornapok, amelyet idén nyáron hetedik alkalommal rendeznek meg; a több ezer külföldi vendéget is vonzó kétnapos programot az olimpia kezdetéhez igazították.
Az egyesület úgy látja, a helyi turisztikai szervezetek segíthetnek abban, hogy a hazai turisztikai régiók vendéglői, sörözői a szállodákkal együtt közös stratégiát alakítsanak ki annak érdekében, hogy profitálni tudjanak még egy olyan, több ezer kilométerre zajló eseményből is, mint mondjuk az Eb vagy az olimpia.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >