Átalakult a pécsi A METRO Cash & Carry áruház
A budaörsi, szombathelyi és szegedi áruház után Pécsett nyílt meg a METRO Cash & Carry Hungary legújabb átalakított áruháza. A megnyitó ünnepségen jótékonysági borárverést tartottak, melynek bevételét rákbeteg gyermekek gyógyítására ajánlották fel.
A METRO 2007. június 14-én nyitotta meg
felújított és átalakított pécsi áruházát a vásárlók előtt. A legfontosabb és
leginkább szembeötlő változás a kibővített termékválaszték és a megnövelt
eladótér. Az új áruházak kibővített hazai és nemzetközi minőségi borválasztékot
vonultatnak fel. A friss hús termékek csomagolásának új rendszere garantálja a
termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve ezzel a vásárlók
biztonságát és a nyomon követhetőséget.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi
és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer és szórakoztató elektronikai
osztályokon látható. A háztartási
osztály leginkább a jelentősen kibővített professzionális üvegáru,
bár-felszerelés, asztali eszköz és konyhai kellékek bemutatása terén fejlődött.
A szórakoztató elektronikai osztály a legújabb
LCD és plazma televíziók látványos bemutatásával alakult át. Ez az áruosztály a
legmodernebb elektronikus szerkezetek jelentősen kiszélesített választékát,
köztük digitális kamerákat, MP3 lejátszókat és műholdas navigációs eszközöket
mutatja be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >