Átalakítja 300 sajátmárkás terméke receptúráját a Tesco
A Tesco az egészségesebb életmódra való áttérés segítése érdekében egyre több alternatívát kínál az egészségesebb és fenntarthatóbb étkezésekhez. Legutóbb például több mint 300 sajátmárkás termékéből – beleértve a kekszeket, pékárukat, édességeket, szószokat és a margarinokat – távolította el a hidrogénezett zsírokat.

A vállalat szakemberei a természetes adalékanyagokat részesítik előnyben
Az elfogyasztott étel jelentős hatással van az emberek egészségére, ezért a Tesco vásárlóinak is számos az egészséges életmódot és a fenntarthatóságot is támogató élelmiszert kínál. Szállítóival szoros együttműködésben az áruházlánc több mint 25 éve dolgozik azon, hogy választéka minél inkább megfeleljen a vásárlók egészséges életmóddal kapcsolatos elvárásainak.
„A Tescónál elkötelezetten támogatjuk vásárlóinkat abban, hogy egészségesebb életet éljenek. Ez hosszú távra szóló üzleti alapértékeink egyike is. Azt látjuk, hogy a vásárlók egyre tudatosabb döntéseket hoznak saját egészségükkel és a környezettel kapcsolatban. Hogy ehhez minél nagyobb mértékben hozzájáruljunk, egyre több sajátmárkás termékünk összetételét alakítjuk át, egy részüket pedig egészségesebb alternatívákkal helyettesítjük anélkül, hogy ez az íz vagy a minőség rovására menne. Szeretnénk, ha vásárlóink azt látnák, hogy folyamatosan fejlődünk annak érdekében, hogy igényeiknek megfelelően egészségesebb és fenntarthatóbb, ugyanakkor megfizethető és ízletes termékkínálatot alakítsunk ki” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Zrt. vezérigazgatója.
Az elmúlt hónapokban a Tesco a legfontosabb termékcsoportokban több mint 300 sajátmárkás termékének receptúráját módosította a tápanyagok – köztük a cukor, a zsír és a só – egy részének eltávolításával vagy helyettesítésével, ezzel is lehetővé téve a vásárlók számára, hogy jobban odafigyeljenek az érintett tápanyagok bevitelének mennyiségére. Ezzel párhuzamosan pedig folyamatosan dolgozik azon, hogy növelje sajátmárkás termékeinek gyümölcs-, zöldség- és rosttartalmát. Az áruházlánc sajátmárkás termékei (pl. a kekszek, pékáruk, édességek, szószok, margarinok) már hidrogénezett zsírokat sem tartalmaznak.
A Tesco sajátmárkás termékeiben nem használ a csontokról mechanikusan lefejtett húst. A vásárlók így minőségi és ízletes húskészítményeket fogyaszthatnak, legyen szó virsliről, húspogácsáról vagy akár főzést nem igénylő ready-to-eat termékekről.
A termékfejlesztés komplex folyamat, amelyet a Tesco élelmiszermérnökei különös gondossággal végeznek. A vállalat szakemberei alapos válogatás után állítják össze a megfelelő hozzávalók listáját, így például a természetes adalékanyagokat részesítik előnyben, és egy, a Tesco Csoportnál alkalmazott tiltottadalékanyag-lista alapján végzik el a fejlesztéseket, amely számos nem kívánatos adalékanyag, így például mesterséges színezékek használatát sem engedélyezi.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Az egészséges étkezés egyháza – A nap videója
Vagy a mennybe jutsz, vagy a pokolba! És egy kis…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >