Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a weboldalak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók egy gombnyomással mozgassák a pénzüket. Most pedig újra forradalmi változások előtt állunk: a mesterséges intelligencia teljesen átalakítja a fizetést.
Ennek a változásnak az egyik kiemelkedő példája az új-zélandi Soul Machines, amely – sok más pénzügyi szolgáltatóval ellentétben – a front-end fogyasztói szolgáltatásra koncentrál.
A Soul Machine digitális alkalmazottak segítségével kommunikál a fogyasztókkal. Ezek a „dolgozók” emberarcú interfészek, amelyek ki tudják szolgálni a vásárlókat.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Intrum: próbatétel elé állíthatja a magyar vállalatokat az EU AI Act
Az Európai Unió új, 2025 augusztusában hatályba lépő Mesterséges Intelligencia…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >