Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a weboldalak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók egy gombnyomással mozgassák a pénzüket. Most pedig újra forradalmi változások előtt állunk: a mesterséges intelligencia teljesen átalakítja a fizetést.
Ennek a változásnak az egyik kiemelkedő példája az új-zélandi Soul Machines, amely – sok más pénzügyi szolgáltatóval ellentétben – a front-end fogyasztói szolgáltatásra koncentrál.
A Soul Machine digitális alkalmazottak segítségével kommunikál a fogyasztókkal. Ezek a „dolgozók” emberarcú interfészek, amelyek ki tudják szolgálni a vásárlókat.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia-kutatással növeli a képzési hatékonyságot a kamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája (2025-2030)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI Summit Budapest: fókuszban a mesterséges intelligencia hazai és nemzetközi kihívásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >