Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a weboldalak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók egy gombnyomással mozgassák a pénzüket. Most pedig újra forradalmi változások előtt állunk: a mesterséges intelligencia teljesen átalakítja a fizetést.
Ennek a változásnak az egyik kiemelkedő példája az új-zélandi Soul Machines, amely – sok más pénzügyi szolgáltatóval ellentétben – a front-end fogyasztói szolgáltatásra koncentrál.
A Soul Machine digitális alkalmazottak segítségével kommunikál a fogyasztókkal. Ezek a „dolgozók” emberarcú interfészek, amelyek ki tudják szolgálni a vásárlókat.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >AI-dalokkal terjeszti az optimizmus fontosságának üzenetét az LG
Új globális márkakampányt indított el az LG Electronics (LG): a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >