Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a weboldalak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók egy gombnyomással mozgassák a pénzüket. Most pedig újra forradalmi változások előtt állunk: a mesterséges intelligencia teljesen átalakítja a fizetést.
Ennek a változásnak az egyik kiemelkedő példája az új-zélandi Soul Machines, amely – sok más pénzügyi szolgáltatóval ellentétben – a front-end fogyasztói szolgáltatásra koncentrál.
A Soul Machine digitális alkalmazottak segítségével kommunikál a fogyasztókkal. Ezek a „dolgozók” emberarcú interfészek, amelyek ki tudják szolgálni a vásárlókat.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-ügynökök jövője: a legfontosabb előrejelzések és trendek 2026-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az adózást is átalakítja a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI-körkép 2025: kilépett a csetablakból, belépett az életünkbe a mesterséges intelligencia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

