Átalakíthatják a pénzügyi szolgáltatásokat a digitális alkalmazottak
A papíralapú nyomtatványokat szép lassan felváltják az appok és a weboldalak, amelyek lehetővé teszik, hogy a vásárlók egy gombnyomással mozgassák a pénzüket. Most pedig újra forradalmi változások előtt állunk: a mesterséges intelligencia teljesen átalakítja a fizetést.
Ennek a változásnak az egyik kiemelkedő példája az új-zélandi Soul Machines, amely – sok más pénzügyi szolgáltatóval ellentétben – a front-end fogyasztói szolgáltatásra koncentrál.
A Soul Machine digitális alkalmazottak segítségével kommunikál a fogyasztókkal. Ezek a „dolgozók” emberarcú interfészek, amelyek ki tudják szolgálni a vásárlókat.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >AI-alapú platformot kínál a Rohlik Group a kiskereskedőknek világszerte
Önálló céget hozott létre a Rohlik Group abból a célból, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >