Átadták az idei VinCE Awards-díjakat
Tizenkét kategóriában ismerték el a magyarországi borvilág kimagasló teljesítményeit a VinCE magazin által tavaly alapított VinCE Awards nevű díjjal, amelyet csütörtökön adtak át a 7. VinCE Budapest Wine Show nyitónapjának gálaestjén.
A szervezők MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a VinCE magazin tizenegy éve meghatározó szerepet vállal a hazai boréletben, tesztjein rendszeresen értékel borokat. A VinCE Awards díjjal a lap olyan kimagasló teljesítményeket ismer el, amelyek túlmutatnak a borok elkészítésén, hogy azonosítsa és példaként mutassa fel a legjobb ötleteket, legprofibb koncepciókat, leginspirálóbb példákat.
A legjobb borlap kategória győztese idén a Kistücsök étterem lett, a legjobb borhotelnek az Andrássy Rezidenciát választotta a zsűri.
A legjobb borvacsora díjával a Gusteau Kulináris Élményműhelyt tüntették ki, a legjobb borkereskedésnek a Bortársaság bizonyult, a legjobb borbeszerző Elek Ágnes (Spar) lett.
A legjobb borbár kitüntetést a Drop Shop képviselői vehették át, a legjobb borász weboldal a somlói Kreinbacher Birtoké, a legjobb pincelátogatást a zsűri szerint a mádi Holdvölgy Pincészet kínálja.
A legjobb bormarketingkampány díját a Nemzeti Borkiválóság Program nyerte el, a legaktívabb társulás a Villány-Siklósi Borút Egyesület lett.
Díjazták a VinCE magazin saját tesztjein legtöbb csillagot szerzett borkereskedést és borászatot is, az elismeréseket a Bortársaság és a Sauska képviselői vehették át.
A VinCE Budapest Wine Show vendégei szombatig ezer féle, a VinCE Magazin tesztjein négy-ötcsillagos eredménnyel szereplő bort kóstolhatnak meg, hazai és külföldi borvidékek borkultúrájába kapnak betekintést, valamint feltárul előttük a francia, a tokaji és a francia pezsgők világa is.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >Új magyar szőlőfajta hódíthatja meg az egész országot?
A legjellemzőbb gombabetegségekkel szemben ellenálló szőlőfajtákat, valamint magas hozzáadott értékkel…
Tovább olvasom >HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >További cikkeink
ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat, töltőket és más kütyüket!
Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a…
Tovább olvasom >