Átadták az Év Terméke díjakat
Átadták az Év Terméke elismeréseket kedden, a magyar fogyasztók 23 kategóriában értékelték a termékeket, és először díjaztak háztartási gép kategóriában – közölte a versenyt szervező Product of the Year Kft. kedden az MTI-vel.
A díjazott termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
A Product of the Year, vagyis az Év Terméke Díj világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer.
A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók jelölhetik termékeiket és szolgáltatásaikat. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápolással kapcsolatos termékeket, vény nélküli gyógyszereket, valamint szolgáltatásokat lehetett nevezni, melyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik – legyen szó akár csomagolásról, hatóanyagról, kiszerelésről.
A GfK Hungária külön felmérésben vizsgálta a korábban díjazott termékek forgalmának alakulását. A felmérés kimutatta, hogy azok a nyertesek, akik tudatosan gondozták márkájukat, egyértelmű forgalomnövekedést értek el a logó használatának segítségével.
A GfK Hungária Piackutató Háztartáspanel felmérés eredménye szerint az Év Terméke Díj nyertesei közül a két legaktívabb márka értékesítési volumene átlagosan 20-30 százalékkal, vásárlói hatóköre átlagosan 10 százalék feletti mértékben nőtt.
Az Év Terméke Díj 2016-ot elnyert termékek palettáján található bőrápolási cikktől kezdve energiaitalon és étrendkiegészítőn, favédő lazúron és fagyasztott élelmiszeren keresztül, sajt és talpbetét is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Fogyasztás egy válságos időszakban
A Reacty Digital két évet is felölelő összehasonlító kutatása szerint…
Tovább olvasom >Zsendülés konferencia, Szeged: Szervezettség, hatékonyság, összefogás a kertészet jövője
Nyolcadszor találkoztak a kertészeti ágazat képviselői Szegeden, hogy a Zsendülés…
Tovább olvasom >Innen már csak felfelé vezet út
A magyar vásárló jelentős aggályokkal telve, de már optimistábban vághat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >