Átadták az Év internetes kereskedője 2016 díjakat
Átadták az idei Év internetes kereskedője díjakat, a tizedik alkalommal rendezett megmérettetésen több mint 500 jelölt cég közül kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában hirdettek nyerteseket – közölte a főszervező, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület szerdán az MTI-vel.
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett a Háda webshop lett, harmadik pedig az Okosjáték.
A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett a tájékoztatás szerint.
A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX (user experience, felhasználói élmény) szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. Rekordszámú, több mint 23 ezer közönségszavazat érkezett az idén.
A kiválasztáskor szempont volt az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak, és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig.
A játékokra, a ruhákra, a szórakoztató-elektronikai eszközökre és a műszaki cikkekre specializálódott webáruházak minden évben egyre nagyobb számban vesznek részt a versenyben, e szegmensek fontossága és jelentősége a teljes e-kereskedelmi piacon meghatározó – írták.
A verseny szervezésében az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) is részt vett, a díj főtámogatója a MasterCard volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >Újdonságok és csúcsbírságok a GVH gyakorlatában
2023. szeptember 1. napjától megemelkedett a GVH által kiszabható bírság…
Tovább olvasom >Életszerű karácsonyi reklámfilm – A nap videója
Itt-ott kissé ellentmondásos, de eredeti és szellemes a MediaMarkt karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Októberben 2 százalékra gyorsult az eurózóna inflációja
Éves szinten 2 százalékra gyorsult a fogyasztói áremelkedés az euróövezetben…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban 443 millió euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
Augusztusban a kivitel volumene 5,6, a behozatalé 4,5 százalékkal csökkent…
Tovább olvasom >