Átadták az Év internetes kereskedője 2016 díjakat
Átadták az idei Év internetes kereskedője díjakat, a tizedik alkalommal rendezett megmérettetésen több mint 500 jelölt cég közül kis- és középvállalati, valamint nagyvállalati kategóriában hirdettek nyerteseket – közölte a főszervező, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület szerdán az MTI-vel.
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet fényforrás-webáruháza. Második helyezett a Háda webshop lett, harmadik pedig az Okosjáték.
A nagyvállalati kategóriában a közkedvelt JátékNet bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Bónusz Brigád vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a Media Markt végzett a tájékoztatás szerint.
A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX (user experience, felhasználói élmény) szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. Rekordszámú, több mint 23 ezer közönségszavazat érkezett az idén.
A kiválasztáskor szempont volt az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak, és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig.
A játékokra, a ruhákra, a szórakoztató-elektronikai eszközökre és a műszaki cikkekre specializálódott webáruházak minden évben egyre nagyobb számban vesznek részt a versenyben, e szegmensek fontossága és jelentősége a teljes e-kereskedelmi piacon meghatározó – írták.
A verseny szervezésében az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) is részt vett, a díj főtámogatója a MasterCard volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése…
Tovább olvasom >Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >