Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját
Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját, a kétszemélyes New York-i utazást. A két hónapig tartó játékban a résztvevők Instagramra feltöltött képeikkel mutatták meg nyári utazásaik legszebb emlékeit.
A fotón szereplők balról: Taskár Tamás a TUI Magyarország képviseletében, van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingigazgatója, Kajcsa Bianka, a fődíj nyertese és Sali Sándor a LOT Lengyel Légitársaság képviseletében
A nyereményjátékban résztvevők összesen több mint 7400 képet osztottak meg az #egycseppnyar hashtaggel. A fődíjat sorsolás útján Kajcsa Bianka nyerte, aki egy kétszemélyes New York-i utazással gazdagodott, amelyet a TUI Magyarország Kft. és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT Lengyel Légitársaság biztosít. A nyereményözön a kampány teljes ideje alatt tartott: minden nap kisorsoltak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 feltöltő garantált nyereményt, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartót kapott. Nem csak a szerencsében bízhattak a játékosok, a „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” kreatív tulajdonosait, Herman Dórát és Kálvári Múzsát zsűri választotta ki, akik a közkedvelt márka bőröndjét és egy-egy bőröndnyi ásványvizet nyertek.
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >