Átadták a Rossmann és a Coty közös nyereményjátékának fődíját
Ünnepélyes keretek között adták át a Rossmann Magyarország és Coty Hungary Kozmetikai Kft. által közösen szervezett, tavaly év végi nyereményjáték fődíját, egy káprázatos tűzpiros Fiat 500-ast, a Schiller Autó Család Fiat márkakereskedésében Budapesten. Az autó a drogériában meghirdetett „Nyerd meg álmaid autóját karácsonyra!”nevű játék főnyereménye volt.
Tűzpiros Fiat 500 járt a parfümvásárlás mellé annak a szerencsés vásárlónak, aki megnyerte a Rossmann és a Bruno Banani, David Beckham valamint Mexx illatokat forgalmazó Coty közös nyereményjátékának fődíját. Az év végén sokakat megmozgató promóció csúcspontjaként most álomautójával gurulhatott ki a márkakereskedésből a büszke új tulajdonos.
A Rossmann senior kategória managere, Horváth-Tokaji Hajnalka a közös nyereményjáték kapcsán elmondta:
„Nagyon jó érzés volt, hogy ennyi munka, energiabefektetés után valakinek örömet tudunk szerezni és külön öröm, hogy a nyertes rendszeres vásárlónk is a Rossmannban. Bízunk benne, hogy a jövőben már ezzel a kisautóval fog majd beállni a parkolónkba.”
„Szerencsére nagyon sokan vettek részt a nyereményjátékban, nagyon sikeresnek értékeljük ezt az akciót és annak különösen örülünk, hogy olyan vásárló nyert, akinek ez az élete első autója”
– mondta el Sárközi Csaba a Coty senior key account managere.
A nyereményjáték során a résztvevőknek mindössze annyit kellett tenniük, hogy egyidejűleg minimum 5000 Ft értékben vásároltak Bruno Banani, David Beckham vagy Mexx márkájú parfümöt a Rossmann üzleteiben vagy az Online Drogériában. A vásárlás után a blokkon található egyedi azonosítót vagy megrendelésszámot kellett feltölteni a játék hivatalos oldalán, a https://shop.rossmann.hu/nyeremenyjatek/parfum webcímen 2023. október 19. és december 22. között. A napi nyereményként hazavihető parfümcsomagok után pedig decemberben főnyereményt sorsoltak: a lenyűgöző piros Fiat 500-ast most vehette birtokba a szerencsés nyertes.
A Rossmann és Coty a nyereményjáték sikerét látva további izgalmas akciókkal készül a jövőben, így érdemes lesz figyelemmel kísérni az üzletek és online felületek híreit.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >