Átadták a Rossmann és a Coty közös nyereményjátékának fődíját
Ünnepélyes keretek között adták át a Rossmann Magyarország és Coty Hungary Kozmetikai Kft. által közösen szervezett, tavaly év végi nyereményjáték fődíját, egy káprázatos tűzpiros Fiat 500-ast, a Schiller Autó Család Fiat márkakereskedésében Budapesten. Az autó a drogériában meghirdetett „Nyerd meg álmaid autóját karácsonyra!”nevű játék főnyereménye volt.
Tűzpiros Fiat 500 járt a parfümvásárlás mellé annak a szerencsés vásárlónak, aki megnyerte a Rossmann és a Bruno Banani, David Beckham valamint Mexx illatokat forgalmazó Coty közös nyereményjátékának fődíját. Az év végén sokakat megmozgató promóció csúcspontjaként most álomautójával gurulhatott ki a márkakereskedésből a büszke új tulajdonos.
A Rossmann senior kategória managere, Horváth-Tokaji Hajnalka a közös nyereményjáték kapcsán elmondta:
„Nagyon jó érzés volt, hogy ennyi munka, energiabefektetés után valakinek örömet tudunk szerezni és külön öröm, hogy a nyertes rendszeres vásárlónk is a Rossmannban. Bízunk benne, hogy a jövőben már ezzel a kisautóval fog majd beállni a parkolónkba.”
„Szerencsére nagyon sokan vettek részt a nyereményjátékban, nagyon sikeresnek értékeljük ezt az akciót és annak különösen örülünk, hogy olyan vásárló nyert, akinek ez az élete első autója”
– mondta el Sárközi Csaba a Coty senior key account managere.
A nyereményjáték során a résztvevőknek mindössze annyit kellett tenniük, hogy egyidejűleg minimum 5000 Ft értékben vásároltak Bruno Banani, David Beckham vagy Mexx márkájú parfümöt a Rossmann üzleteiben vagy az Online Drogériában. A vásárlás után a blokkon található egyedi azonosítót vagy megrendelésszámot kellett feltölteni a játék hivatalos oldalán, a https://shop.rossmann.hu/nyeremenyjatek/parfum webcímen 2023. október 19. és december 22. között. A napi nyereményként hazavihető parfümcsomagok után pedig decemberben főnyereményt sorsoltak: a lenyűgöző piros Fiat 500-ast most vehette birtokba a szerencsés nyertes.
A Rossmann és Coty a nyereményjáték sikerét látva további izgalmas akciókkal készül a jövőben, így érdemes lesz figyelemmel kísérni az üzletek és online felületek híreit.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >