Átadta a játszóvárat a Tej Terméktanács
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács 2016. május 27-én adta át a ”Gyűjts össze 100 tejszívet és nyerj egy játszóteret” című nyereményjáték első sorsolásának díját, egy nagyértékű játszóvárat, illetve egy beépített bocis rugós játékot.
A kétsorsolásos játék első szerencsés nyertesei – a több száz beérkezett pályázatból – a Cserhát északi lankái között meghúzódó kis palóc falu – Rimóc – Nyulacska Óvodájának csemetéi lettek.
Az ünnepélyes nyereményátadáson Virágné Csábi Adrienn intézményvezető köszöntőjét követően Harcz Zoltán, a Terméktanács ügyvezető igazgatója, a hazai tej és termékek előnyeire és értékeire, az egészséges életmódra, valamint a jövő nemzedék tejfogyasztásra nevelésének fontosságára hívta fel a figyelmet. Az óvodában nevelkedő gyermekek több mint fele hátrányos helyzetű családokból érkezik naponta az intézménybe. Az átadó ünnepségen részt vett Beszkid Andor polgármester is.
Az óvodások már kora reggel óta csinosan felöltözve, izgatottan várták, hogy birtokba vehessék az új játékokat. A nagycsoportosok zenés műsorral tették valamennyi résztvevő számára emlékezetessé az átadóünnepséget, majd hatalmas lelkesedéssel elindult az udvar legújabb és legnagyobb játékának felfedezése.
A Tej Terméktanács 2015 januárjában Elnökségi határozat alapján kezdeményezte a Földművelésügyi Minisztériumnál, hogy a 2015. évi költségvetésen belül 420 millió Ft külön forrást biztosítson közösségi tejmarketing célokra.
Ezen közösségi tejmarketing program egyik kiemelt része az úgynevezett „UHT doboz kampány”. A kampány során a hazai UHT tejek csomagolásán egy egységes, egyoldalas, a TEJSZÍV logót is magába foglaló üzenet került megjelentetése. A megújult csomagolással egységesebb lett a magyarországi UHT tejek kommunikációja, valamint ezzel egyidejűleg országos nyereményjáték is meghirdetésre került.
Az akcióban a promóciós kampány keretében gyártott „TEJ (színes ábrás)” tejszív logóval ellátott, magyar nyerstejből készülő UHT dobozos tejek vesznek részt. A díjakért folyó játékban való részvétel feltétele a promócióban résztvevő termékek közül 100 db tetszőleges termék vásárlása, és annak csomagolásáról a megjelölt promóciós rész kivágása, valamint beküldése. A játékban a Magyarországon működő általános iskolák és óvodák vehetnek részt. A játék 2016. június 15. éjfélig tart, melynek során két alkalommal 1-1 db, nettó 1 millió Ft értékű „Játszóvár” kerül kisorsolásra.
A kampány elsődleges célja a hazai tej és tejtermékek népszerűsítése, összekötve azt a megbízhatósággal és az egészséges életmóddal, egy tudatos fogyasztói réteg kinevelése, valamint a tejszív logó bemutatása. A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács határozott álláspontja, hogy a hazai fogyasztás erőteljes ösztönzése céljából tudatosítani kell a fogyasztókban a hazai termékek vásárlásának jelentőségét. Kiemelt célunk a fogyasztók képzése, valamint a „hazai tejtermék = minőség és megbízhatóság, munkahelymegőrzés” üzenet közvetítése.
Kapcsolódó cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Elindult a HELL történetének legnagyobb nyereményjátéka
Minden eddiginél nagyobb és izgalmasabb nyereményjátékkal robban be a HELL…
Tovább olvasom >További cikkeink
Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány
A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti,…
Tovább olvasom >KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó
A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint…
Tovább olvasom >