Ásványvízüzemmel bővült a németországi Refresco portfóliója
Megállapodott a Refresco Németországban a Berentzen-Gruppe leányvállalatával, a Vivarisszal a brandenburgi Grüneberg ásványvízüzem megvásárlásáról. A vállalat márkás termék- és bérgyártási tevékenységét bővítő tranzakció várhatóan október 31-ig zárul le.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az üzem azon túl, hogy kiváló vízforrással rendelkezik, hozzáférést biztosít a Refrescónak a Berlin/Brandenburg térséghez, amivel segíti a cég teljes régiós lefedettséget célzó stratégiájának megvalósítását Németországban. Az üzemben ásványvíz és limonádé termékek készülnek.
A felek megállapodtak arról is, hogy a Vivaris Mio Mio márkájának bérpalackozása nem szűnik meg. Oliver Schwegmann, a Berentzen-Gruppe AG vezérigazgatója üdvözölte az együttműködést, amely biztosítja a jövőben is a Mio Mio termékek kelet-németországi elérhetőségét.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >