Ásványvizet oszt a Baptista Szeretetszolgálat a Theodora jóvoltából
A kánikulai napokon mindenkinek fontos odafigyelnie arra, hogy megfelelő folyadékpótlással megelőzze a kiszáradást. Ebben szeretne segíteni a Theodora, ezért közel háromezer palack szénsavmentes természetes ásványvizet ajánlott fel a Baptista Szeretetszolgálatnak, amelyet augusztus 5-én Budapesten a Nyugati téren osztanak szét.
A hőségben az emberi szervezet folyadékszükséglete akár a duplájára is nőhet, amit a nap során folyamatosan elosztva, kisebb adagokban tanácsos pótolni. A folyadékveszteség leginkább az idősek, gyerekek és betegek esetében fenyegethet olyan súlyos következményekkel, mint például a rosszullét vagy az ájulás, de fontos, hogy ilyenkor mindenki, így az egészséges felnőttek is fokozottabb gondot fordítsanak a megfelelő folyadékpótlásra.
A folyadékveszteség kompenzálása mellett az izzadással elvesztett ásványi anyagok pótlására is ideális ital a természetes ásványvíz. A Theodora, Magyarország legtradicionálisabb ásványvízmárkája közel háromezer palack szénsavmentes természetes ásványvizet ajánlott fel a Baptista Szeretetszolgálatnak, amelyet augusztus 5-én, pénteken14 és 15 óra között Budapesten a Nyugati téren, a WestEnd előtt osztanak szét a járókelőknek.
„A Theodora ásványvizeket palackozó Szentkirályi-Kékkúti Kft.-nél sok éves hagyományként rendszeresen biztosítunk ásványvizet hőségriadó idején a járókelők és rászorulók számára. A tavalyi évben többek között már együttműködtünk Budapesten a Baptista Szeretetszolgálattal, valamint a János Kórház kérésére sietettünk ásványvízzel a kórház járóbetegeinek segítségére.” – mondta el Balogh Levente, a Theodorát tulajdonló Central Europe Mineral Water Holding elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Rászoruló hölgyek nőnapját tette szebbé a Rossmann
A Rossmann 2025-ben is többek között a Baptista Szeretetszolgálattal közösen…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >