Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol
A Mol megvásárolta a Fonte Viva Kft. magyarországi ásványvíz-palackozó céget, a vételárat üzleti titokra hivatkozva nem hozzák nyilvánosságra – közölte a Mol Nyrt. pénteken az MTI-vel.
A közlemény szerint a lépés illeszkedik a Mol 2030 stratégiájába, amely szerint a vállalatcsoport a hagyományos olajipari tevékenységi körét bővítve, új üzletágak és fogyasztói szolgáltatások felé is nyit.
A 2002-ben alapított Fonte Viva Kft. a magyarországi ásványvízpiacot látja el a somogyvári kutakból nyert kiváló minőségű szénsavas és szénsavmentes változatban kapható ásványvizekkel.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a 2017-es lezárt üzleti évben a Fonte Viva Kft.-nek 1 milliárd 465 millió 819 ezer forint volt az értékesítésből származó nettó árbevétele, ami több mint 214,4 millió forintos növekedés az előző évhez képest. A cég tavaly adózás után 125 millió 545 ezer forint értékű nyereséggel zárt, profitja 42,6 millió forinttal nőtt 2016-hoz viszonyítva.
A Mol részvényeivel a BÉT prémium kategóriájában kereskednek. A részvények csütörtöki záróára 2578 forint volt, az elmúlt egy évben a papírok legmagasabb ára 3350 forint, a legalacsonyabb pedig 2488 forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >