Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol
A Mol megvásárolta a Fonte Viva Kft. magyarországi ásványvíz-palackozó céget, a vételárat üzleti titokra hivatkozva nem hozzák nyilvánosságra – közölte a Mol Nyrt. pénteken az MTI-vel.
A közlemény szerint a lépés illeszkedik a Mol 2030 stratégiájába, amely szerint a vállalatcsoport a hagyományos olajipari tevékenységi körét bővítve, új üzletágak és fogyasztói szolgáltatások felé is nyit.
A 2002-ben alapított Fonte Viva Kft. a magyarországi ásványvízpiacot látja el a somogyvári kutakból nyert kiváló minőségű szénsavas és szénsavmentes változatban kapható ásványvizekkel.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a 2017-es lezárt üzleti évben a Fonte Viva Kft.-nek 1 milliárd 465 millió 819 ezer forint volt az értékesítésből származó nettó árbevétele, ami több mint 214,4 millió forintos növekedés az előző évhez képest. A cég tavaly adózás után 125 millió 545 ezer forint értékű nyereséggel zárt, profitja 42,6 millió forinttal nőtt 2016-hoz viszonyítva.
A Mol részvényeivel a BÉT prémium kategóriájában kereskednek. A részvények csütörtöki záróára 2578 forint volt, az elmúlt egy évben a papírok legmagasabb ára 3350 forint, a legalacsonyabb pedig 2488 forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >