Ásványvíz megújuló energiával
Erdei sétán és virtuális bicikli túrán mutatta be a fenntarthatóságot szolgáló innovációit a Coca-Cola HBC Magyarország a Felfedezők Napján a Millenáris Parkban. A vállalat 2015 és 2016 között 4 százalékkal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált vizet, a zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozójuk pedig közel 100 százalékban megújuló energiával üzemel.
A Felfedezők Napja alkalmából a Millenáris Parkba látogatók idén először találkozhattak a Coca-Cola HBC Magyarország standjával. A vállalat egy erdei séta hangulatát hozta el a kiállításra. A látogatók megismerkedhettek a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti ásványvíz palackozójának energiagazdálkodásával, a vállalkozó kedvűek pedig egy kisebb virtuális biciklis kalandban vehettek részt, melynek jutalma a 7próba pecsétjén túl egy palack NaturAqua volt.
“Az elmúlt évek innovatív beruházásainak eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország 2015 és 2016 között több mint 4%-kal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált víz mennyiségét. A zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozónkban négy, geotermikus energiával működő hőszivattyú, köztük az ország második legnagyobb ilyen berendezése üzemel, a gyár kizárólag igazoltan megújuló forrásokból származó elektromos áramot vásárol tevékenységéhez, így a palackozó közel 100 százalékban megújuló energiaforrásból, fenntarthatóan üzemel.” – mondta Jakab Judit, a Coca-Cola HBC Magyarország fenntarthatósági komunikációs specialistája.
A hazai törekvések természetesen összhangban vannak a csoportszintű célkitűzésekkel. A huszonnyolc országban jelen lévő Coca-Cola HBC kiemelt figyelmet fordít a felelős vízfelhasználásra, a vizes élőhelyek védelmére és a fenntartható energiafelhasználásra. A vállalatcsoport az elmúlt két évben a vízfelhasználását 2,1 milliárd literrel csökkentette. Ez a mennyiség elegendő lenne arra, hogy a Földön élő mind a hétmilliárd ember egy pohár vízhez jusson. Az egyik fő csoportszintű vállalásuk szerint 2020-ra a teljes energiafelhasználásuk 40 százalékát megújuló és tiszta forrásból fedezik majd.
A méltán népszerű Felfedezők Napja rendezvény immár ötödik alkalommal nyitotta meg kapuit a FÖLDGÖMB magazin és a Magyar Földrajzi Társaság szervezésében a Millenáris Parkban. A rendezvény középpontjában idén a Föld vízkincse állt.
Kapcsolódó cikkeink
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >