Ásványvíz megújuló energiával
Erdei sétán és virtuális bicikli túrán mutatta be a fenntarthatóságot szolgáló innovációit a Coca-Cola HBC Magyarország a Felfedezők Napján a Millenáris Parkban. A vállalat 2015 és 2016 között 4 százalékkal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált vizet, a zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozójuk pedig közel 100 százalékban megújuló energiával üzemel.
A Felfedezők Napja alkalmából a Millenáris Parkba látogatók idén először találkozhattak a Coca-Cola HBC Magyarország standjával. A vállalat egy erdei séta hangulatát hozta el a kiállításra. A látogatók megismerkedhettek a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti ásványvíz palackozójának energiagazdálkodásával, a vállalkozó kedvűek pedig egy kisebb virtuális biciklis kalandban vehettek részt, melynek jutalma a 7próba pecsétjén túl egy palack NaturAqua volt.
“Az elmúlt évek innovatív beruházásainak eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország 2015 és 2016 között több mint 4%-kal csökkentette az egy liter üdítőital előállításához felhasznált víz mennyiségét. A zalaszentgróti NaturAqua ásványvíz-palackozónkban négy, geotermikus energiával működő hőszivattyú, köztük az ország második legnagyobb ilyen berendezése üzemel, a gyár kizárólag igazoltan megújuló forrásokból származó elektromos áramot vásárol tevékenységéhez, így a palackozó közel 100 százalékban megújuló energiaforrásból, fenntarthatóan üzemel.” – mondta Jakab Judit, a Coca-Cola HBC Magyarország fenntarthatósági komunikációs specialistája.
A hazai törekvések természetesen összhangban vannak a csoportszintű célkitűzésekkel. A huszonnyolc országban jelen lévő Coca-Cola HBC kiemelt figyelmet fordít a felelős vízfelhasználásra, a vizes élőhelyek védelmére és a fenntartható energiafelhasználásra. A vállalatcsoport az elmúlt két évben a vízfelhasználását 2,1 milliárd literrel csökkentette. Ez a mennyiség elegendő lenne arra, hogy a Földön élő mind a hétmilliárd ember egy pohár vízhez jusson. Az egyik fő csoportszintű vállalásuk szerint 2020-ra a teljes energiafelhasználásuk 40 százalékát megújuló és tiszta forrásból fedezik majd.
A méltán népszerű Felfedezők Napja rendezvény immár ötödik alkalommal nyitotta meg kapuit a FÖLDGÖMB magazin és a Magyar Földrajzi Társaság szervezésében a Millenáris Parkban. A rendezvény középpontjában idén a Föld vízkincse állt.
Kapcsolódó cikkeink
280 milliárd forintos piacon fejleszti a reggelizés kultúráját a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Kávé és művészet
300 pályázat érkezett a Coca-Cola HBC Magyarország által szervezett Costa…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >