Ásványvíz-céget vett az ALDI Nord Németországban
Felvásárolta az ALDI Nord az Altmühltaler Mineralbrunnent annak Treuchtlingenben és Breunában található termelőüzemeivel együtt. Az erről szóló megállapodást november 9-én késő este írták alá.
Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport Németország egyik legjelentősebb ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-gyártója és -palackozója. A cégcsoport mintegy 400 embert foglalkoztat treuchtlingeni (Bajorország) és breunai (Hessen) telephelyein.
Új tulajdonosként az ALDI Nord további beruházásokat kíván eszközölni a modern telephelyeken, és bővíteni kívánja az ásványvíz és más italok gyártását és palackozását. „Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport hosszú évek óta az egyik legfontosabb ásványvíz- és üdítőital-beszállítónk. Minket meggyőzött a családi vállalkozás termékkínálata az összességében szűkös piacon” – mondta el Jürgen Schwall, az ALDI Nord beszerzési igazgatója.
Az akvizícióval tovább erősödött az ALDI Nord szerepe az alapvető élelmiszerek piacán. „A treuchtlingeni és breunai termelőüzemekkel rendelkező vállalatok felvásárlása lehetőséget ad nekünk arra, hogy hosszú távon fenntartsuk a Németország egyik legfontosabb élelmiszeripari terméke számára a termelési kapacitást. Így továbbra is képesek leszünk vásárlóinknak kiváló minőségű ásványvizeket kínálni a lehető legjobb áron” – közölte a szakember.
Azzal, hogy az üzletmenet nem áll le a két telephelyen, az adminisztratív és a termelő munkában résztvevő alkalmazottak munkahelye is megmenekült. A tranzakció szabályozói jóváhagyásra vár, és várhatóan a jövő év elején zárulhat le.
A felek megállapodásuknak megfelelően a vételárat nem hozzák nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >Egyesülést fontolgathatnak az Aldi Nord és Aldi Süd tulajdonosai
Német sajtóértesülések szerint összeolvadást fontolgat az Aldi két ága, az…
Tovább olvasom >Összeolvad az Aldi Nord és az Aldi Süd – Egyesülhet a világ egyik legnagyobb diszkontlánca
Hat évtizednyi különutasság után történelmi jelentőségű lépésre készül az Aldi:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >