Ásványvíz-céget vett az ALDI Nord Németországban
Felvásárolta az ALDI Nord az Altmühltaler Mineralbrunnent annak Treuchtlingenben és Breunában található termelőüzemeivel együtt. Az erről szóló megállapodást november 9-én késő este írták alá.
Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport Németország egyik legjelentősebb ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-gyártója és -palackozója. A cégcsoport mintegy 400 embert foglalkoztat treuchtlingeni (Bajorország) és breunai (Hessen) telephelyein.
Új tulajdonosként az ALDI Nord további beruházásokat kíván eszközölni a modern telephelyeken, és bővíteni kívánja az ásványvíz és más italok gyártását és palackozását. „Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport hosszú évek óta az egyik legfontosabb ásványvíz- és üdítőital-beszállítónk. Minket meggyőzött a családi vállalkozás termékkínálata az összességében szűkös piacon” – mondta el Jürgen Schwall, az ALDI Nord beszerzési igazgatója.
Az akvizícióval tovább erősödött az ALDI Nord szerepe az alapvető élelmiszerek piacán. „A treuchtlingeni és breunai termelőüzemekkel rendelkező vállalatok felvásárlása lehetőséget ad nekünk arra, hogy hosszú távon fenntartsuk a Németország egyik legfontosabb élelmiszeripari terméke számára a termelési kapacitást. Így továbbra is képesek leszünk vásárlóinknak kiváló minőségű ásványvizeket kínálni a lehető legjobb áron” – közölte a szakember.
Azzal, hogy az üzletmenet nem áll le a két telephelyen, az adminisztratív és a termelő munkában résztvevő alkalmazottak munkahelye is megmenekült. A tranzakció szabályozói jóváhagyásra vár, és várhatóan a jövő év elején zárulhat le.
A felek megállapodásuknak megfelelően a vételárat nem hozzák nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >