Ásványvíz-céget vett az ALDI Nord Németországban
Felvásárolta az ALDI Nord az Altmühltaler Mineralbrunnent annak Treuchtlingenben és Breunában található termelőüzemeivel együtt. Az erről szóló megállapodást november 9-én késő este írták alá.
Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport Németország egyik legjelentősebb ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-gyártója és -palackozója. A cégcsoport mintegy 400 embert foglalkoztat treuchtlingeni (Bajorország) és breunai (Hessen) telephelyein.
Új tulajdonosként az ALDI Nord további beruházásokat kíván eszközölni a modern telephelyeken, és bővíteni kívánja az ásványvíz és más italok gyártását és palackozását. „Az Altmühltaler Mineralbrunnen Csoport hosszú évek óta az egyik legfontosabb ásványvíz- és üdítőital-beszállítónk. Minket meggyőzött a családi vállalkozás termékkínálata az összességében szűkös piacon” – mondta el Jürgen Schwall, az ALDI Nord beszerzési igazgatója.
Az akvizícióval tovább erősödött az ALDI Nord szerepe az alapvető élelmiszerek piacán. „A treuchtlingeni és breunai termelőüzemekkel rendelkező vállalatok felvásárlása lehetőséget ad nekünk arra, hogy hosszú távon fenntartsuk a Németország egyik legfontosabb élelmiszeripari terméke számára a termelési kapacitást. Így továbbra is képesek leszünk vásárlóinknak kiváló minőségű ásványvizeket kínálni a lehető legjobb áron” – közölte a szakember.
Azzal, hogy az üzletmenet nem áll le a két telephelyen, az adminisztratív és a termelő munkában résztvevő alkalmazottak munkahelye is megmenekült. A tranzakció szabályozói jóváhagyásra vár, és várhatóan a jövő év elején zárulhat le.
A felek megállapodásuknak megfelelően a vételárat nem hozzák nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkeink
Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >Az Aldi Nord németországi ANIKo üzleteiben a hangsúly a zöldség-gyümölcs részlegen van
Az Aldi Nord legújabb németországi üzletkoncepciójának célja a hatékonyság növelése.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >