Megkezdi a Tesco a bezárt üzletek berendezéseinek értékesítését
Elkezdi a Tesco a februárban bezárt 13 üzlet berendezéseinek értékesítését. Az eladás online aukción történik, ez a módszer már bevált, az utóbbi években is így értékesítették a kötelező csere miatt feleslegessé vált berendezéseket, logisztikai eszközöket. A Tesco egyes áruházaiban optikai szalonok is működtek, ezek teljes berendezésére is lehet licitálni. Emellett a targoncát használó vállalkozók is jó vásárt remélhetnek.
Online árverésen adja el a Tesco azokat a berendezéseket, logisztikai eszközöket, amelyeket a februárban bezárt 13 üzletben használtak. Az aukció két-, vagy háromfordulós lesz, várhatóan júniusban, illetve júliusban lehet licitálni – mondta az aukciót szervező Intergavel Kft. ügyvezetője.
Kocsis Csaba közölte: befejeződött az értékbecslés, a lajstromba vétel, hamarosan láthatóak lesznek az első árverésre szánt tételek a www.intergavel.hu oldalon. Az áruházlánc összesen mintegy 5-600 tételt ad el, melyek teljes kikiáltási ára meghaladja a 100 000 eurót (31 millió forintot). A tételek között szerepelnek az áruházakból származó eszközök, polcrendszerek, kocsik, sütőipari gépek.
Nagy mennyiségben árvereznek el targoncákat, tapasztalatok szerint erre a termékcsoportra mindig komoly az érdeklődés. Akár a határon túlról, Szlovákiából is jelentkezhetnek érdeklődők, mert az egyik bázis, Nyergesújfalu a határ közelében van. Érdekesség, hogy hat áruházban saját tulajdonú optikai szalon is működött, ezek teljes berendezését is meg lehet szerezni az aukciókon.
Az árveréshez előzetes regisztráció szükséges, cégek képviselői, valamint egyéni vállalkozók versenghetnek az egyes tételekért. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen nem is látják, kié az aktuális nyertes tét. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladó számára biztosítja, hogy optimális áron találnak gazdára a készletek – fűzte hozzá Kocsis Csaba.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >