Megkezdi a Tesco a bezárt üzletek berendezéseinek értékesítését
Elkezdi a Tesco a februárban bezárt 13 üzlet berendezéseinek értékesítését. Az eladás online aukción történik, ez a módszer már bevált, az utóbbi években is így értékesítették a kötelező csere miatt feleslegessé vált berendezéseket, logisztikai eszközöket. A Tesco egyes áruházaiban optikai szalonok is működtek, ezek teljes berendezésére is lehet licitálni. Emellett a targoncát használó vállalkozók is jó vásárt remélhetnek.
Online árverésen adja el a Tesco azokat a berendezéseket, logisztikai eszközöket, amelyeket a februárban bezárt 13 üzletben használtak. Az aukció két-, vagy háromfordulós lesz, várhatóan júniusban, illetve júliusban lehet licitálni – mondta az aukciót szervező Intergavel Kft. ügyvezetője.
Kocsis Csaba közölte: befejeződött az értékbecslés, a lajstromba vétel, hamarosan láthatóak lesznek az első árverésre szánt tételek a www.intergavel.hu oldalon. Az áruházlánc összesen mintegy 5-600 tételt ad el, melyek teljes kikiáltási ára meghaladja a 100 000 eurót (31 millió forintot). A tételek között szerepelnek az áruházakból származó eszközök, polcrendszerek, kocsik, sütőipari gépek.
Nagy mennyiségben árvereznek el targoncákat, tapasztalatok szerint erre a termékcsoportra mindig komoly az érdeklődés. Akár a határon túlról, Szlovákiából is jelentkezhetnek érdeklődők, mert az egyik bázis, Nyergesújfalu a határ közelében van. Érdekesség, hogy hat áruházban saját tulajdonú optikai szalon is működött, ezek teljes berendezését is meg lehet szerezni az aukciókon.
Az árveréshez előzetes regisztráció szükséges, cégek képviselői, valamint egyéni vállalkozók versenghetnek az egyes tételekért. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen nem is látják, kié az aktuális nyertes tét. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladó számára biztosítja, hogy optimális áron találnak gazdára a készletek – fűzte hozzá Kocsis Csaba.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >