Megkezdi a Tesco a bezárt üzletek berendezéseinek értékesítését
Elkezdi a Tesco a februárban bezárt 13 üzlet berendezéseinek értékesítését. Az eladás online aukción történik, ez a módszer már bevált, az utóbbi években is így értékesítették a kötelező csere miatt feleslegessé vált berendezéseket, logisztikai eszközöket. A Tesco egyes áruházaiban optikai szalonok is működtek, ezek teljes berendezésére is lehet licitálni. Emellett a targoncát használó vállalkozók is jó vásárt remélhetnek.
Online árverésen adja el a Tesco azokat a berendezéseket, logisztikai eszközöket, amelyeket a februárban bezárt 13 üzletben használtak. Az aukció két-, vagy háromfordulós lesz, várhatóan júniusban, illetve júliusban lehet licitálni – mondta az aukciót szervező Intergavel Kft. ügyvezetője.
Kocsis Csaba közölte: befejeződött az értékbecslés, a lajstromba vétel, hamarosan láthatóak lesznek az első árverésre szánt tételek a www.intergavel.hu oldalon. Az áruházlánc összesen mintegy 5-600 tételt ad el, melyek teljes kikiáltási ára meghaladja a 100 000 eurót (31 millió forintot). A tételek között szerepelnek az áruházakból származó eszközök, polcrendszerek, kocsik, sütőipari gépek.
Nagy mennyiségben árvereznek el targoncákat, tapasztalatok szerint erre a termékcsoportra mindig komoly az érdeklődés. Akár a határon túlról, Szlovákiából is jelentkezhetnek érdeklődők, mert az egyik bázis, Nyergesújfalu a határ közelében van. Érdekesség, hogy hat áruházban saját tulajdonú optikai szalon is működött, ezek teljes berendezését is meg lehet szerezni az aukciókon.
Az árveréshez előzetes regisztráció szükséges, cégek képviselői, valamint egyéni vállalkozók versenghetnek az egyes tételekért. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen nem is látják, kié az aktuális nyertes tét. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladó számára biztosítja, hogy optimális áron találnak gazdára a készletek – fűzte hozzá Kocsis Csaba.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >