Megkezdi a Tesco a bezárt üzletek berendezéseinek értékesítését
Elkezdi a Tesco a februárban bezárt 13 üzlet berendezéseinek értékesítését. Az eladás online aukción történik, ez a módszer már bevált, az utóbbi években is így értékesítették a kötelező csere miatt feleslegessé vált berendezéseket, logisztikai eszközöket. A Tesco egyes áruházaiban optikai szalonok is működtek, ezek teljes berendezésére is lehet licitálni. Emellett a targoncát használó vállalkozók is jó vásárt remélhetnek.
Online árverésen adja el a Tesco azokat a berendezéseket, logisztikai eszközöket, amelyeket a februárban bezárt 13 üzletben használtak. Az aukció két-, vagy háromfordulós lesz, várhatóan júniusban, illetve júliusban lehet licitálni – mondta az aukciót szervező Intergavel Kft. ügyvezetője.
Kocsis Csaba közölte: befejeződött az értékbecslés, a lajstromba vétel, hamarosan láthatóak lesznek az első árverésre szánt tételek a www.intergavel.hu oldalon. Az áruházlánc összesen mintegy 5-600 tételt ad el, melyek teljes kikiáltási ára meghaladja a 100 000 eurót (31 millió forintot). A tételek között szerepelnek az áruházakból származó eszközök, polcrendszerek, kocsik, sütőipari gépek.
Nagy mennyiségben árvereznek el targoncákat, tapasztalatok szerint erre a termékcsoportra mindig komoly az érdeklődés. Akár a határon túlról, Szlovákiából is jelentkezhetnek érdeklődők, mert az egyik bázis, Nyergesújfalu a határ közelében van. Érdekesség, hogy hat áruházban saját tulajdonú optikai szalon is működött, ezek teljes berendezését is meg lehet szerezni az aukciókon.
Az árveréshez előzetes regisztráció szükséges, cégek képviselői, valamint egyéni vállalkozók versenghetnek az egyes tételekért. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen nem is látják, kié az aktuális nyertes tét. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladó számára biztosítja, hogy optimális áron találnak gazdára a készletek – fűzte hozzá Kocsis Csaba.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >