Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint az Intermarché, Netto és Bricomarché, AI-alapú megoldást vezet be az önkiszolgáló kasszáknál (SCO) történő csalások csökkentésére. A Diebold Nixdorf Vynamic® Smart Vision I Shrink Reduction technológiájának sikeres tesztelését követően a kereskedő most arra készül, hogy azt az egész cégcsoport üzleteiben bevezesse.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
Az új rendszer valós időben elemzi a vásárlók viselkedését, és észleli, ha egy tételt nem szkenneltek be, ha az áruk egymásra kerültek, vagy ha a vásárló fizetés nélkül távozik. Hiba esetén a vásárlót a monitoron keresztül figyelmezteti, és az eladók is értesítést kapnak mobiltermináljukon.
A projekt bevezetésével a vállalat jelentős előrelépést tett az önkiszolgáló kasszák körüli veszteségek csökkentésében. Az első teszteredmények alapján a hibás tranzakciók száma 3%-ról 1% alá csökkent, és a pénztárosok által végzett beavatkozások száma is 15%-kal esett vissza, így a folyamatok gördülékenyebbé váltak. //
Kapcsolódó cikkeink
Ginfesztivál júniusban
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns új…
Tovább olvasom >Vonzások és választások
Az Eventrend cégcsoport 2024 végén reprezentatív kérdőíves kutatást végzett közel…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >