Áruházi akció Szerbiában
A május 12-19 között zajló „Magyar Hét” áruházi akciók helyszíne a tavalyi MERCATOR-S belgrádi bevásárlóközpontjának hipermarketjén kívül már az M-RODIÆ üzletlánc két élelmiszer-hipermarketje is, Szabadkán és Újvidéken.A sokrétű promóciós kampánnyal kísért esemény a 74. Újvidéki
Nemzetközi Élelmiszeripari és Mezőgazdasági Vásár ideje alatt tart, a kiállítás 1-es
pavilonjában, az áruházi akciókban résztvevő 16 élelmiszeripari vállalat
ingyenes bemutatkozási és kóstoltatási lehetőséget kap a 40 m2 alapterületű nemzeti standon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >