Áruházi akció Szerbiában
A május 12-19 között zajló „Magyar Hét” áruházi akciók helyszíne a tavalyi MERCATOR-S belgrádi bevásárlóközpontjának hipermarketjén kívül már az M-RODIÆ üzletlánc két élelmiszer-hipermarketje is, Szabadkán és Újvidéken.A sokrétű promóciós kampánnyal kísért esemény a 74. Újvidéki
Nemzetközi Élelmiszeripari és Mezőgazdasági Vásár ideje alatt tart, a kiállítás 1-es
pavilonjában, az áruházi akciókban résztvevő 16 élelmiszeripari vállalat
ingyenes bemutatkozási és kóstoltatási lehetőséget kap a 40 m2 alapterületű nemzeti standon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >