Áruházi akció Szerbiában
A május 12-19 között zajló „Magyar Hét” áruházi akciók helyszíne a tavalyi MERCATOR-S belgrádi bevásárlóközpontjának hipermarketjén kívül már az M-RODIÆ üzletlánc két élelmiszer-hipermarketje is, Szabadkán és Újvidéken.A sokrétű promóciós kampánnyal kísért esemény a 74. Újvidéki
Nemzetközi Élelmiszeripari és Mezőgazdasági Vásár ideje alatt tart, a kiállítás 1-es
pavilonjában, az áruházi akciókban résztvevő 16 élelmiszeripari vállalat
ingyenes bemutatkozási és kóstoltatási lehetőséget kap a 40 m2 alapterületű nemzeti standon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >