Áruházi akció Szerbiában
A május 12-19 között zajló „Magyar Hét” áruházi akciók helyszíne a tavalyi MERCATOR-S belgrádi bevásárlóközpontjának hipermarketjén kívül már az M-RODIÆ üzletlánc két élelmiszer-hipermarketje is, Szabadkán és Újvidéken.A sokrétű promóciós kampánnyal kísért esemény a 74. Újvidéki
Nemzetközi Élelmiszeripari és Mezőgazdasági Vásár ideje alatt tart, a kiállítás 1-es
pavilonjában, az áruházi akciókban résztvevő 16 élelmiszeripari vállalat
ingyenes bemutatkozási és kóstoltatási lehetőséget kap a 40 m2 alapterületű nemzeti standon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >