Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az „ujjakból formált szív” gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.

Az Optimism your feed közösségimédia-kihívás egy globális mozgalom azért, hogy meglássuk a mindennapi élet optimizmusra okot adó pillanatait
„Az LG elkötelezett amellett, hogy valóra váltsa „Az élet szép” ígéretet. Az új közösségimédia-kihívással szeretnénk megismerni, mit jelent a szlogenünk a vásárlók számára”
– mondta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és márkamenedzsment divíziójának vezetője.
„Hisszük, hogy valódi erő rejlik abban, ha az életet optimista hozzáállással közelítjük meg. Kihívásunk üzenete, hogy törekedjünk arra, hogy a virtuális és a valós térben is olyan tevékenységeket végezzünk, amelyek jó érzéssel töltenek el minket.”
A májusban közzétett Optimism your feed nevű videós lejátszási lista után ez a közösségimédia-kihívás az LG azonos nevű kampányának következő állomása. Az Optimism your feed videós lejátszási lista olyan saját tartalmakat vonultat fel, amely, ha a felhasználó interakcióba lép vele, növeli a pozitív tartalmak mennyiségét a hírfolyamában. Az optimista szemléletű globális influencerekkel együttműködésben összeállított lejátszási lista alig három hét alatt több mint 1 milliárd megtekintést ért el YouTube-on, a TikTokon és más közösségimédia-platformokon.
A most elindított közösségimédia-kihívás világszerte arra ösztönzi a felhasználókat, hogy csatlakozzanak olyan véleményvezérekhez, mint Tina Choi, Victoria Browne, Josh Harmon, Team1llusion, Lenna Vivas és Samuel Weidenhofer, és terjesszék az optimista szemléletet a közösségi médiában. A mozgalomhoz alig négy nap alatt már mintegy 21 000 felhasználó csatlakozott.
Az Optimism your feed kampányt az LG megbízásából készített globális felmérés nyomán dolgozták ki, amelyből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (45%) szerint a hírfolyamaikban megjelenő üzenetek ugyanannyi, vagy több negatív üzenetet taralmaznak, mint pozitívat. Minden negyedik válaszadó (28%) úgy véli, hogy a közösségi felületeken megjelenő negatív tartalmak növelték a szorongását, és minden ötödik (20%) kitöltő úgy érzi, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik*.
Az LG a kampány részeként Dél-Koreában egy eseménysorozatot is elindított Optimism your day címmel, amely július elejéig tart. A tavalyi évi hasonló aktivitás után egy, a vállalat Life’s Good márkaszlogenjével díszített teherautó a tervek szerint 11 helyszínt fog bejárni. A teherautón egy nagy LED kijelző található, amely a Life’s Good kampány videóit jeleníti meg, és az LG alkalmazottai által világszerte megosztott pozitív üzeneteket mutatja be. Az LG hisz abban, hogy a kampány optimizmusról szóló üzenetét a dolgozók és a külvilág felé is érdemes terjeszteni.
„Az LG-nél mindannyian márkanagykövetek vagyunk”
– mondta William Cho vezérigazgató.
„Ha mindannyian lépésről lépésre elkezdjük feldobni a környezetünket, úgy hiszem, hogy az LG egy nap olyan vállalattá válik, amely valóban pozitív képet ad át, és ezzel segít egy jobb élet és egy jobb világ megteremtésében.”
Kapcsolódó cikkeink
Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >Az LG felvásárolja a prémium vízmelegítő megoldásokat gyártó norvég OSO-t
Az LG Electronics (LG) megvásárolja Európa egyik vezető vízmelegítő megoldásokat…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új megközelítés kell a bogyós gyümölcsök termesztésében
Bár az éghajlatváltozás komoly hatással van a bogyós gyümölcsök hazai…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >