Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az „ujjakból formált szív” gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.

Az Optimism your feed közösségimédia-kihívás egy globális mozgalom azért, hogy meglássuk a mindennapi élet optimizmusra okot adó pillanatait
„Az LG elkötelezett amellett, hogy valóra váltsa „Az élet szép” ígéretet. Az új közösségimédia-kihívással szeretnénk megismerni, mit jelent a szlogenünk a vásárlók számára”
– mondta Kim Hyo-eun, az LG alelnöke és márkamenedzsment divíziójának vezetője.
„Hisszük, hogy valódi erő rejlik abban, ha az életet optimista hozzáállással közelítjük meg. Kihívásunk üzenete, hogy törekedjünk arra, hogy a virtuális és a valós térben is olyan tevékenységeket végezzünk, amelyek jó érzéssel töltenek el minket.”
A májusban közzétett Optimism your feed nevű videós lejátszási lista után ez a közösségimédia-kihívás az LG azonos nevű kampányának következő állomása. Az Optimism your feed videós lejátszási lista olyan saját tartalmakat vonultat fel, amely, ha a felhasználó interakcióba lép vele, növeli a pozitív tartalmak mennyiségét a hírfolyamában. Az optimista szemléletű globális influencerekkel együttműködésben összeállított lejátszási lista alig három hét alatt több mint 1 milliárd megtekintést ért el YouTube-on, a TikTokon és más közösségimédia-platformokon.
A most elindított közösségimédia-kihívás világszerte arra ösztönzi a felhasználókat, hogy csatlakozzanak olyan véleményvezérekhez, mint Tina Choi, Victoria Browne, Josh Harmon, Team1llusion, Lenna Vivas és Samuel Weidenhofer, és terjesszék az optimista szemléletet a közösségi médiában. A mozgalomhoz alig négy nap alatt már mintegy 21 000 felhasználó csatlakozott.
Az Optimism your feed kampányt az LG megbízásából készített globális felmérés nyomán dolgozták ki, amelyből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (45%) szerint a hírfolyamaikban megjelenő üzenetek ugyanannyi, vagy több negatív üzenetet taralmaznak, mint pozitívat. Minden negyedik válaszadó (28%) úgy véli, hogy a közösségi felületeken megjelenő negatív tartalmak növelték a szorongását, és minden ötödik (20%) kitöltő úgy érzi, hogy ezek az üzenetek boldogtalanná teszik*.
Az LG a kampány részeként Dél-Koreában egy eseménysorozatot is elindított Optimism your day címmel, amely július elejéig tart. A tavalyi évi hasonló aktivitás után egy, a vállalat Life’s Good márkaszlogenjével díszített teherautó a tervek szerint 11 helyszínt fog bejárni. A teherautón egy nagy LED kijelző található, amely a Life’s Good kampány videóit jeleníti meg, és az LG alkalmazottai által világszerte megosztott pozitív üzeneteket mutatja be. Az LG hisz abban, hogy a kampány optimizmusról szóló üzenetét a dolgozók és a külvilág felé is érdemes terjeszteni.
„Az LG-nél mindannyian márkanagykövetek vagyunk”
– mondta William Cho vezérigazgató.
„Ha mindannyian lépésről lépésre elkezdjük feldobni a környezetünket, úgy hiszem, hogy az LG egy nap olyan vállalattá válik, amely valóban pozitív képet ad át, és ezzel segít egy jobb élet és egy jobb világ megteremtésében.”
Kapcsolódó cikkeink
Nem érvényesíti az inflációkövető díjkorrekciót a Magyar Telekom fogyasztói körében
A magyar gazdaság fellendítése iránti elköteleződését kifejezve a Magyar Telekom…
Tovább olvasom >12 éve vezeti az LG a globális OLED TV piacot
Az LG 2024-ben is megőrizte vezető szerepét a globális OLED…
Tovább olvasom >A 2025-ös ISH-n debütáltak az LG legújabb fűtési és hűtési megoldása
Az LG Electronics legújabb, intelligens fűtési és hűtési rendszerei debütáltak…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >