Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácsmárkájának új arca

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 30. 09:34

Ahogy arról a napokban röviden már írtunk, Arnold Schwarzenegger akciófilmsztár lett a Lidl Parkside barkácsmárkájának új arca több európai piacon.

A Terminátor sztárja a „You got this” mottó alatt futó televíziós és közösségi médiahirdetésekben népszerűsíti az összesen mintegy 800 barkács- és otthoni karbantartó eszközt felvonultató termékcsaládot.

Erő, ambíció, gyakorlatiasság

A Lidl közleményében azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger személye „tökéletesen passzol” a Parkside termékcsalád termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak a sztárhoz, mint „erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás”.

– Azért vagyok itt, hogy az engem sikerre vivő eszközökről beszéljek – mondja Schwarzenegger a reklámfilmben. – Minden, amit valaha is felépítettem, annak köszönhető, hogy a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem a kudarctól, és attól, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjak – új kereteket építettem.

A műanyaghulladék elleni küzdelem

Nem ez az első alkalom, hogy a filmsztár megjelenik a kiskereskedelem és az FMCG világában – 2019-ben a SodaStreammel közösen indított a vállalkozásokat és a fogyasztókat a műanyaghulladék elleni küzdelemre ösztönző marketingkampányt.

– A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális fenyegetés, és ha a műanyagáradat ellen nem teszünk gyors és hatékony lépéseket, akkor az el fog minket nyelni –

nyilatkozta akkor Kalifornia egykori kormányzója.

ESM

Kapcsolódó cikkeink