Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácsmárkájának új arca
Ahogy arról a napokban röviden már írtunk, Arnold Schwarzenegger akciófilmsztár lett a Lidl Parkside barkácsmárkájának új arca több európai piacon.
A Terminátor sztárja a „You got this” mottó alatt futó televíziós és közösségi médiahirdetésekben népszerűsíti az összesen mintegy 800 barkács- és otthoni karbantartó eszközt felvonultató termékcsaládot.
Erő, ambíció, gyakorlatiasság
A Lidl közleményében azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger személye „tökéletesen passzol” a Parkside termékcsalád termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak a sztárhoz, mint „erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás”.
– Azért vagyok itt, hogy az engem sikerre vivő eszközökről beszéljek – mondja Schwarzenegger a reklámfilmben. – Minden, amit valaha is felépítettem, annak köszönhető, hogy a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem a kudarctól, és attól, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjak – új kereteket építettem.
A műanyaghulladék elleni küzdelem
Nem ez az első alkalom, hogy a filmsztár megjelenik a kiskereskedelem és az FMCG világában – 2019-ben a SodaStreammel közösen indított a vállalkozásokat és a fogyasztókat a műanyaghulladék elleni küzdelemre ösztönző marketingkampányt.
– A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális fenyegetés, és ha a műanyagáradat ellen nem teszünk gyors és hatékony lépéseket, akkor az el fog minket nyelni –
nyilatkozta akkor Kalifornia egykori kormányzója.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >