Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácsmárkájának új arca
Ahogy arról a napokban röviden már írtunk, Arnold Schwarzenegger akciófilmsztár lett a Lidl Parkside barkácsmárkájának új arca több európai piacon.
A Terminátor sztárja a „You got this” mottó alatt futó televíziós és közösségi médiahirdetésekben népszerűsíti az összesen mintegy 800 barkács- és otthoni karbantartó eszközt felvonultató termékcsaládot.
Erő, ambíció, gyakorlatiasság
A Lidl közleményében azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger személye „tökéletesen passzol” a Parkside termékcsalád termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak a sztárhoz, mint „erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás”.
– Azért vagyok itt, hogy az engem sikerre vivő eszközökről beszéljek – mondja Schwarzenegger a reklámfilmben. – Minden, amit valaha is felépítettem, annak köszönhető, hogy a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem a kudarctól, és attól, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjak – új kereteket építettem.
A műanyaghulladék elleni küzdelem
Nem ez az első alkalom, hogy a filmsztár megjelenik a kiskereskedelem és az FMCG világában – 2019-ben a SodaStreammel közösen indított a vállalkozásokat és a fogyasztókat a műanyaghulladék elleni küzdelemre ösztönző marketingkampányt.
– A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális fenyegetés, és ha a műanyagáradat ellen nem teszünk gyors és hatékony lépéseket, akkor az el fog minket nyelni –
nyilatkozta akkor Kalifornia egykori kormányzója.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >