Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácsmárkájának új arca
Ahogy arról a napokban röviden már írtunk, Arnold Schwarzenegger akciófilmsztár lett a Lidl Parkside barkácsmárkájának új arca több európai piacon.
A Terminátor sztárja a „You got this” mottó alatt futó televíziós és közösségi médiahirdetésekben népszerűsíti az összesen mintegy 800 barkács- és otthoni karbantartó eszközt felvonultató termékcsaládot.
Erő, ambíció, gyakorlatiasság
A Lidl közleményében azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger személye „tökéletesen passzol” a Parkside termékcsalád termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak a sztárhoz, mint „erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás”.
– Azért vagyok itt, hogy az engem sikerre vivő eszközökről beszéljek – mondja Schwarzenegger a reklámfilmben. – Minden, amit valaha is felépítettem, annak köszönhető, hogy a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem a kudarctól, és attól, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjak – új kereteket építettem.
A műanyaghulladék elleni küzdelem
Nem ez az első alkalom, hogy a filmsztár megjelenik a kiskereskedelem és az FMCG világában – 2019-ben a SodaStreammel közösen indított a vállalkozásokat és a fogyasztókat a műanyaghulladék elleni küzdelemre ösztönző marketingkampányt.
– A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális fenyegetés, és ha a műanyagáradat ellen nem teszünk gyors és hatékony lépéseket, akkor az el fog minket nyelni –
nyilatkozta akkor Kalifornia egykori kormányzója.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >