Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácsmárkájának új arca
Ahogy arról a napokban röviden már írtunk, Arnold Schwarzenegger akciófilmsztár lett a Lidl Parkside barkácsmárkájának új arca több európai piacon.
A Terminátor sztárja a „You got this” mottó alatt futó televíziós és közösségi médiahirdetésekben népszerűsíti az összesen mintegy 800 barkács- és otthoni karbantartó eszközt felvonultató termékcsaládot.
Erő, ambíció, gyakorlatiasság
A Lidl közleményében azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger személye „tökéletesen passzol” a Parkside termékcsalád termékeihez, hiszen olyan szavak kapcsolódnak a sztárhoz, mint „erő, ambíció, gyakorlatiasság és vagány hozzáállás”.
– Azért vagyok itt, hogy az engem sikerre vivő eszközökről beszéljek – mondja Schwarzenegger a reklámfilmben. – Minden, amit valaha is felépítettem, annak köszönhető, hogy a kezemben volt az erő, akárcsak neked. Nem féltem a kudarctól, és attól, hogy a megszokott kereteken kívül gondolkodjak – új kereteket építettem.
A műanyaghulladék elleni küzdelem
Nem ez az első alkalom, hogy a filmsztár megjelenik a kiskereskedelem és az FMCG világában – 2019-ben a SodaStreammel közösen indított a vállalkozásokat és a fogyasztókat a műanyaghulladék elleni küzdelemre ösztönző marketingkampányt.
– A műanyaghulladék az egyik legnagyobb globális fenyegetés, és ha a műanyagáradat ellen nem teszünk gyors és hatékony lépéseket, akkor az el fog minket nyelni –
nyilatkozta akkor Kalifornia egykori kormányzója.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >