Árharcot indított a Sainsbury’s az ALDI ellen
A Sainsbury’s legutóbbi, nagyobb piaci részesedést célzó „Aldi Price Match” kampánya keretében 250 minőségi terméket kínál az ALDI-ban megszokott áron. A 250 termékből nyolcnak az ára így azonban emelkedett. A kampány érinti a hús, friss zöldség-gyümölcs és tejtermék kategóriákat.
Az áremelés láttán az ALDI megjegyezte, hogy azzal a Sainsbury’s néhány alacsony árfekvésű saját márkás terméke árát a magasabb árfekvésűekéhez igazította. A Sainsbury’s erre válaszul arra hivatkozott, hogy a kampány révén az árak többsége viszont csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Távozott az Aldi stratégiai vezetője, Dr. Christian Bock családi okokra hivatkozva vonult vissza
A kiskereskedelmi szektor egyik elismert szakembere, Dr. Christian Bock váratlanul…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >