Árharcot indított a Sainsbury’s az ALDI ellen
A Sainsbury’s legutóbbi, nagyobb piaci részesedést célzó „Aldi Price Match” kampánya keretében 250 minőségi terméket kínál az ALDI-ban megszokott áron. A 250 termékből nyolcnak az ára így azonban emelkedett. A kampány érinti a hús, friss zöldség-gyümölcs és tejtermék kategóriákat.
Az áremelés láttán az ALDI megjegyezte, hogy azzal a Sainsbury’s néhány alacsony árfekvésű saját márkás terméke árát a magasabb árfekvésűekéhez igazította. A Sainsbury’s erre válaszul arra hivatkozott, hogy a kampány révén az árak többsége viszont csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
Az Aldinál nőnek a reálbérek az idén
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-nél 8 százalékkal emelik a béreket…
Tovább olvasom >Az Aldi szalmonellával szennyezett hajdinalisztet hívott vissza a forgalomból
Az Aldi szalmonellával szennyezett Happy Harvest hajdinalisztet vonat ki a…
Tovább olvasom >Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >