Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Áremelés is hajtotta a Nestlé árbevételét
Áremelés is hajtotta a Nestlé árbevételét
A 10 százalékos bevételnövekedés jelentős része, a tejtermékek 9 százalékos áremeléséből adódik.
A világ legnagyobb élelmiszergyártója, a svájci Nestlé SA a
harmadik negyedévben az egy évvel korábbit 10 százalékkal meghaladó, 27,6
milliárd svájci frankos (23 milliárd dollár) árbevételt ért el. A
tejkészítmények árát az első kilenc hónapban kilenc százalékkal emelte meg a
cég. A Nestlé első féléves adózott eredménye az egy esztendővel korábbihoz
képest 18 százalékkal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >