Arculatváltás a Nádudvarinál
Arculatváltáson megy keresztül a Nádudvari Élelmiszer Kft: megújul a márka logója, a termékek csomagolása és a marketing kommunikáció is. A Hortobágyi Nemzeti Park közelében található 100 százalékban magyar tulajdonú cég termékpalettáján megtalálható a jól ismert Magyar Termék Nagydíjas Nádudvari rögös túró, a májas, de olyan különlegességek is, mint például a panírozott zöldség termékcsalád, mely idén szintén elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat.
A különböző termékcsoportok előnyeit az új csomagoláson 3 különböző pecsét jelzi. A kizárólag hazai alapanyagokból, hazai gyártásban, hazai munkaerő igénybevételével készülő termékeken Minden ízében magyar logó látható. A mesterséges színezőt, ízesítőt, sűrítő anyagokat és egyéb E-számokkal jelzett hozzávalókat nem tartalmazó élelmiszereken az „E-mentes”, a hagyományos magyar ízvilágot tükrözőkön pedig a „Hazai ízek – vidéki hangulat” pecsétek láthatók.
A designváltásnál fontos szempont volt, hogy kifejezze a márka filozófiáját: hagyomány és haladás. Bár a külső design megújul, a termékek megőrzik tradicionális értékeiket: a magyaros ízek, a vidék gasztro értékeinek közvetítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >