Arculatváltás a Nádudvarinál

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 29. 11:22

Arculatváltáson megy keresztül a Nádudvari Élelmiszer Kft: megújul a márka logója, a termékek csomagolása és a marketing kommunikáció is. A Hortobágyi Nemzeti Park közelében található 100 százalékban magyar tulajdonú cég termékpalettáján megtalálható a jól ismert Magyar Termék Nagydíjas Nádudvari rögös túró, a májas, de olyan különlegességek is, mint például a panírozott zöldség termékcsalád, mely idén szintén elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat.

Nadudvari

A különböző termékcsoportok előnyeit az új csomagoláson 3 különböző pecsét jelzi. A kizárólag hazai alapanyagokból, hazai gyártásban, hazai munkaerő igénybevételével készülő termékeken Minden ízében magyar logó látható. A mesterséges színezőt, ízesítőt, sűrítő anyagokat és egyéb E-számokkal jelzett hozzávalókat nem tartalmazó élelmiszereken az „E-mentes”, a hagyományos magyar ízvilágot tükrözőkön pedig a „Hazai ízek – vidéki hangulat” pecsétek láthatók.

A designváltásnál fontos szempont volt, hogy kifejezze a márka filozófiáját: hagyomány és haladás. Bár a külső design megújul, a termékek megőrzik tradicionális értékeiket: a magyaros ízek, a vidék gasztro értékeinek közvetítése.

Kapcsolódó cikkeink