Arculatváltás a Nádudvarinál
Arculatváltáson megy keresztül a Nádudvari Élelmiszer Kft: megújul a márka logója, a termékek csomagolása és a marketing kommunikáció is. A Hortobágyi Nemzeti Park közelében található 100 százalékban magyar tulajdonú cég termékpalettáján megtalálható a jól ismert Magyar Termék Nagydíjas Nádudvari rögös túró, a májas, de olyan különlegességek is, mint például a panírozott zöldség termékcsalád, mely idén szintén elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat.
A különböző termékcsoportok előnyeit az új csomagoláson 3 különböző pecsét jelzi. A kizárólag hazai alapanyagokból, hazai gyártásban, hazai munkaerő igénybevételével készülő termékeken Minden ízében magyar logó látható. A mesterséges színezőt, ízesítőt, sűrítő anyagokat és egyéb E-számokkal jelzett hozzávalókat nem tartalmazó élelmiszereken az „E-mentes”, a hagyományos magyar ízvilágot tükrözőkön pedig a „Hazai ízek – vidéki hangulat” pecsétek láthatók.
A designváltásnál fontos szempont volt, hogy kifejezze a márka filozófiáját: hagyomány és haladás. Bár a külső design megújul, a termékek megőrzik tradicionális értékeiket: a magyaros ízek, a vidék gasztro értékeinek közvetítése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >